بازی God of War 3 پرطرفدارترین عنوان کلاسیک PS Plus است

God of war.jpg

اسناد هک شده که از استودیو اینسامنیاک گیمز به دست آمده،God of War 3 را به عنوان محبوب‌ترین بازی کلاسیک سرویس پلی‌استیشن پلاس معرفی می‌کند.

بازی God of War 3 در دوران PS3 یکی از عناوین برجسته بود و داستان‌های کریتوس در یونان را به پایان می‌برد. گرچه بیش از 13 سال از انتشار این عنوان گذشته است، اما هنوز هم جایگاه ویژه‌ای در دل طرفداران دارد. نسخه ریمستر شده God of War 3 با فروش بیش از 4 میلیون نسخه فروخته شده، نشان می‌دهد که هنوز هم جذابیت خاص خود را حفظ کرده و موفق‌تر از دیگر نسخه‌های اخیر این مجموعه بوده است.

آخرین اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که God of War 3 به‌عنوان محبوب‌ترین بازی کلاسیک سرویس پلی‌استیشن پلاس محسوب می‌شود. با وجود مسیرهای متفاوتی که نسخه‌های جدید این مجموعه انتخاب کرده‌ است، نسخه‌های اصلی بازی همچنان جایگاه خود را بین طرفداران از دست نداده‌اند.

یکی از کاربران اخیراً در ردیت جزئیات جدیدی از برنامه جدید سرویس پلی‌استیشن پلاس به نام سرویس 3.0 را منتشر کرده است. پس از دسترسی به اسناد داخلی استودیو، اطلاعاتی از پروژه‌های در دست توسعه و اطلاعات محرمانه به بیرون منتشر شده است.

God-of-War-Trilogy.jpg
-

سرویس PS Plus Premium به کاربران این امکان را می‌دهد تا برخی از بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن را به‌صورت استریم تجربه کنند. در حالی که بسیاری انتظار داشتند که The Last of Us درصدر لیست آثار برتر قرار گیرد، اما God of War 3 از استودیو سانتا مونیکا این مقام را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اسناد منتشر شده، ریمستر God of War 3 توانسته نزدیک به یک میلیون نفر را جذب کند و بیش از ۵.۴ میلیون ساعت تجربه شده است. همچنین دو نسخه اول نیز با ۵۶۶ هزار بازیکن و ۲.۳ میلیون ساعت تجربه در جایگاه سوم قرار دارند.

شایعاتی از کار استودیو Santa Monica مبنی بر ریمستر نسخه سوم God of War به‌گوش رسیده است. ادعاهایی از طرف نیک بیکر در پادکست Xbox Era نشان می‌دهد که نسخه ریمستر سه‌گانه اصلی God of War در حال تولید است و قرار است در سال‌های ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ برای پلی استیشن 5 عرضه شود. این تصمیم با توجه به محبوبیت بالای نسخه‌های قبلی به‌طور کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: tech4gamers.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر