سرویس PS Plus ممکن است در راه کامپیوتر، موبایل و دیگر دستگاه‌های استریم باشد

PS Plus.jpg

براساس اطلاعات لو رفته استودیو insomniac، یکی از نگرانی‌های فعلی شرکت سونی، رقابت در دیگر پلتفرم‌ها و گسترش سرویس پلی‌استیشن پلاس است که دلیل انجام این کار، می‌تواند رقابت دوباره با مایکروسافت بعد از خرید Activision باشد.

شرکت ایکس‌باکس پس از خرید اکتیویژن، توانست چندین استودیو بازی‌سازی بزرگ موبایلی را تصاحب و برنامه آینده خود برای ورود به بازار بازی‌های موبایلی را شروع کند؛ بنابراین شرکت سونی برای رقابت با ایکس‌باکس، سعی به حضور در دیگر دستگاه‌ها دارد و قرار است که سرویس خود را در دسترس بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها قرار دهد.

شرکت سونی در پی اجرای برنامه‌ای به نام "سرویس 3.0" است که به گفته آن‌ها اجرای این برنامه، پلی‌استیشن پلاس را تبدیل به "هیجان انگیزترین سرویس اشتراکی در جهان" می‌کند. بخش بزرگی از این برنامه، استفاده از سرویس اشتراکی در دیگر پلتفرم‌ها است و در کنار کنسول‌های PS4 و PS5، برای کاربران کامپیوتر، موبایل و پلتفرم‌های استریم مانند تلویزیون‌های هوشمند و حتی مرورگر اینترنت در دسترس قرار بگیرد.

بخش دیگری از برنامه سونی در سرویس 3.0، در کنار بهبود محتوایی که با اشتراک خود دریافت می‌کنید، افزودن بازیکنان بیشتر بازی‌های لایو سرویس مانند فورتنایت به سرویس پلی‌استیشن پلاس خود است. همچنین اعلام شده است که خرید اشتراک، می‌تواند جوایزی مانند اشتراک +Disney، Spotify و Crunchyroll را برای کاربران داشته باشد تا ارزش خرید اشتراک PS Plus را بالا ببرد. پلی‌استیشن پلاس می‌تواند برنامه‌هایی مانند اشتراک‌های مخصوص بازی‌هایی مانند +GTA یا Genshin Impact را به سرویس خود اضافه و با کمک همکاری شرکت آمازون، اشتراک را به تلویزیون‌های هوشمند Bravia این شرکت اضافه کند.

best-ps-plus-deals-featured-image_1.jpg
-

هرچند که برنامه‌های سونی کارآمد به نظر می‌آیند اما در مقایسه با اشتراک Game Pass شرکت ایکس‌باکس که تعدادی از بازی‌ها را در روز اول انتشار جزء سرویس خود قرار می‌دهد، امکان رقابت ندارد. همراه با خرید اکتیویژن توسط ایکس‌باکس، ممکن است که به زودی بازی‌های Call of Duty را در روز اول انتشار در سرویس خود قرار دهد. هنگامی که ایکس‌باکس از تمام قدرت Activision برای خود استفاده کند، مشخص می‌شود که برنامه‌های سونی تا چه اندازه جوابگوی رقابت با گیم پس ایکس‌باکس خواهد بود.

به نظر شما، در رقابت نسل بعدی سرویس‌های کنسول‌ها کدام شرکت برنده است؟ آیا ویژگی‌های PS Plus توانایی رقابت با سرویس Game Pass ایکس‌باکس را دارد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر