آیا چت‌بات ChatGPT به عنوان دستیار پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی تغییر خواهد کرد؟

chatgpt.jpg

کدهای جدید نسخه‌ی اندروید چت‌جی‌پی‌تی، امکان تبدیل این هوش مصنوعی به دستیار پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی را بهبود بخشیده است.

در حال حاضر برای دسترسی به چت‌جی‌پی‌تی و انجام مکالمات با هوش مصنوعی شرکت OpenAI، لازم است به وب‌سایت یا اپلیکیشن موبایل مراجعه کنید. این در حالی است که دستیار پیش‌فرض اندروید، یعنی Google Assistant، به راحتی از طریق دستورات صوتی یا ژست‌های لمسی قابل فراخوانی است.

بررسی‌های انجام‌شده توسط کاربران وب‌سایت Android Authority نشان می‌دهد که به کد منبع نسخه‌ی جدید اپلیکیشن اندرویدی چت‌جی‌پی‌تی، بخشی جدید افزوده شده است که نشان‌دهنده این است که این چت‌بات به گوشی‌های اندرویدی اضافه خواهد شد.

هنوز قطعی نشده که چت‌جی‌پی‌تی به‌عنوان دستیار پیش‌فرض برای گوشی‌های اندرویدی اضافه شود؛ اما با توجه به افزودن کدهای جدید، احتمالاً به‌زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد.

chatgpt

این قابلیت به‌صورت پیش‌فرض غیر فعال است، اما با فعال‌سازی آن و اجرای مجدد برنامه، یک انیمیشن مشابه آنچه هنگام استفاده از ChatGPT در حالت صوتی نمایش داده می‌شود، روی صفحه ظاهر می‌شود.

همچنین، ایجاد یک میانبر در قسمت Quick Setting اندروید نیز احتمال انتشار این قابلیت را تقویت کرده است. با کلیک روی این میانبر، به‌راحتی می‌توانید به اپلیکیشن ChatGPT منتقل شوید.

برای دستیابی به چت‌جی‌پی‌تی در اندروید، روش‌های متعددی وجود دارد؛ اما همچنان سریع‌ترین و راحت‌ترین روش، استفاده از اپلیکیشن رسمی این چت‌بات می‌باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ANDROIDAUTHORITY

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر