OpenAI تصدیق کرد: هوش مصنوعی ChatGPT در ارائه پاسخ به کاربران تنبل شده است

hkghjjgj.JPG

بعضی از کاربران به تازگی گزارش داده‌اند که ChatGPT تنبل شده است. این هوش مصنوعی به‌جای ارائه پاسخ‌های دقیق و جامع، فقط فرمول‌ها و دستورالعمل‌ها را ارائه می‌دهد و از کاربران خواسته می‌شود تا خودشان به آنها ادامه دهند. OpenAI نیز در یک پست در ایکس تصدیق کرده است که مدل GPT-4 تنبل شده است.

در پستی در ایکس، OpenAI تایید کرده است که مدل GPT-4 از تنبلی رنج می‌برد. در چند هفته گذشته، کاربران مختلف در Reddit و ایکس گزارش کرده‌اند که پاسخ‌های ChatGPT کاهش یافته است. هنگامی که کاربران از ChatGPT می‌پرسند یک کار ساده اما زمان‌بر را انجام دهد، این هوش مصنوعی به جای اجرای آن، دستورالعمل اجرای آن کار را ارائه می‌دهد.

CHATGPT-تنبل-

در اینجا، یک کاربر از ChatGPT خواسته است که یک کار ساده مانند لیست‌کردن هفته‌ها در یک بازه زمانی خاص را انجام دهد و این هوش مصنوعی این کار را به طور ناقص انجام داده است.

تنبلی ChatGPT و ناخوشحالی کاربران

در حال حاضر، فناوری هوش مصنوعی به شدت محبوب شده و مردم را به دنبال راهکارهای جدید و خلاقانه برای بهره‌مندی از این فناوری می‌کشاند تا کارهای خود را به راحتی انجام دهند. یکی از محبوب‌ترین هوش مصنوعی‌ها ChatGPT است که به راحتی قابل دسترسی بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. با این حال، مشکل تنبلی این هوش مصنوعی باعث ناخوشحالی کاربران شده است. OpenAI اعلام کرده است که در حال حاضر در حال رفع این مشکل می‌باشد، اما زمان انتشار به اطلاع داده نشده است. اگر از مدل GPT-4 استفاده می‌کنید، ممکن است در برخی از پرامپت‌ها کاهش کارایی در ChatGPT مشاهده کنید. OpenAI اعلام کرده است که این مدل از تاریخ 11 نوامبر به‌روز نشده و این نوع رفتار توسط چت‌بات عمدی نیست.

openai-chatgpt-addresses-laziness-gpt-4-6574b6b25352d-sej-1024x342.jpg.webp

مدل زبانی بزرگ GPT-4 پایه و اساس بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی، از جمله ChatGPT، می‌باشد. دلیل دقیقی برای وقوع تنبلی در مدل GPT-4 مشخص نیست، اما برخی از کاربران امکان دارند که عدم به‌روزرسانی این مدل به این وضعیت منجر شده باشد. با توجه به اعلام گوگل از مدل هوش مصنوعی Gemini، احتمالاً عملکرد ناپایدار ChatGPT ممکن است کاربران را ترغیب به مهاجرت به هوش مصنوعی رقیب کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-ChatGPTapp

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر