چند شرکت چینی با همکاری یکدیگر برای تضعیف سامسونگ در بازار آمریکا اقدام کردند

الناتکمت.JPG

چند شرکت چینی تولیدکننده نمایشگر، اقدام به ثبت شکایت رسمی کرده‌اند تا یکی از پتنت‌های مربوط به نمایشگر سامسونگ را که در اختیار آن‌ها است، باطل کنند.

BOE، CSOT، Tianma و Visionx به همراه همکاری با یکدیگر، در تلاش هستند تا یکی از پتنت‌های سامسونگ را که در ارتباط با نمایشگر است، در ایالات متحده باطل کنند. این اقدام ناشی از واکنش به تلاش‌های سامسونگ در گذشته برای جلوگیری از واردات نمایشگرهای شرکت‌های دیگر به بازار آمریکا است. در آن زمان، سامسونگ ادعا می‌کرد که نمایشگرهای شرکت‌های چینی پتنت‌های آن‌ها را نقض می‌کنند.

به گزارش گیزموچاینا، پتنت مذکور به پنل‌های OLED مربوط است. سال گذشته، سامسونگ به جای مستقیماً هدف قرار دادن شرکت‌های چینی، با ثبت شکایت در کمیسیون تجارت بین‌المللی آمریکا، در پی شرکت‌های واردکننده رفت. با این حال، شرکت‌های چینی به سوی سامسونگ توجه واکنش نشان داده‌اند.

BOE، CSOT، Tianma و Visionx که در میان شرکت‌های بزرگ چین قرار دارند، به طور ناخواسته احتمالاً با اقدامات متقابل علیه سامسونگ، اعتراف کرده‌اند که محصولاتشان باعث نقض پتنت‌های غول کره‌ای می‌شوند.

مقابله شرکت‌های چینی با سامسونگ از اوایل ماه گذشته آغاز شد، زمانی که BOE از سامسونگ و چند شرکت تابعه در چین شکایت کرد. جالب است که BOE در شکایت‌های خود به کسب‌وکارهای تراشه و سرمایه‌گذاری سامسونگ روی آورده است که به کسب‌وکار نمایشگر ارتباط مستقیمی ندارند.

هیئت دادرسی و تجدیدنظر آمریکا در حال حاضر در حال بررسی پرونده است تا ادعاهای مطرح شده توسط شرکت‌های چینی را بررسی کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GizmoChina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر