تبلیغات رمزارزهای دیجیتال در شبکه اجتماعی تیک تاک ممنوع شد

Untitled-1.jpg

روز گذشته شبکه اجتماعی تیک‌ تاک به کاربران خود اعلام کرد که از این به بعد انتشار انواع تبلیغات در زمینه ارز دیجیتال ممنوع خواهد بود. در این میان نام‌ چند فعالیت دیگر نیز به چشم می‌خورد که مهم‌ترین آن‌ها ممنوعیت محتوای رمزارزها است. بنابراین دیگر از این به بعد شاهد تبلیغات و محتوای مبتنی بر رمزارز های دیجیتال در شبکه اجتماعی تیک تاک نخواهیم بود.

براساس دستورالعمل جدید کمپانی تیک تاک از امروز دیگر تبلیغات و تولید محتوا در زمینه رمزارزها ممنوع شده و کاربران این شبکه اجتماعی صرف نظر از موقعیت جغرافیایی شان، ارسال هرگونه محتوای تبلیغاتی محصولات مالی و کریپتویی در بستر این شبکه اجتماعی ممنوع خواهند بود.

این خبر اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که در سال 2020 میلادی بیشترین کمکی که یک شبکه اجتماعی می‌توانست به پیشرفت دوج‌کوین کند، تیک تاک بود چرا که نقش پر رنگی در تبلیغات مربوط به این رمزارز ایفا کرد و توانست خیلی زود این رمزارز را برسر زبان‌ها بیاورد.

وب‌سایت خبری cointelegraph گزارشی منتشر کرده و گفته که سال گذشته زمانی که ایلان ماسک با توییت‌های خود از دوج کوین حماین بسیاری می‌کرد، کاربران تیک تاک نیز برای جلب توجه هرچه بیشتر مردم به سمت این میم کوین، فیلم های مرتبط را به اشتراک می گذاشتند. در یک ماه گذشته نیز کاربران تیک تاک به نسبت سایر شبکه‌های اجتماعی بیشتر به گفت و گو در زمینه بازارهای مالی داشته‌اند.

af5b069b-0509-44d7-bce9-792b1b69ae88.jpg
-

هنوز به شکل کامل مشخص نشده که تیک تاک می‌خواهد کلیه موضوعات مرتبط با محصولات مالی را ممنوع کند یا فقط در مورد بحث هایی است که ماهیت تبلیغاتی دارند. در اینجا لازم به ذکر است که گوگل نیز تبلیغات ارزهای رمزنگاری را در سال 2018 ممنوع کرد، هرچند در سال جاری بخشی از این ممنوعیت را منوط به شرایطی خاص، برای برخی نهادها حذف کرد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ باید آزادی کامل در رابطه با منتشر کردن محتوای مختلف برقرار باشد یا بعضی اوقات قوانین و فیلتر‌ها بهتر خواهد بود؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cointelegraph

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر