تعداد گیمرها در بازی Death Stranding به بیش از 16 میلیون نفر رسید

Death Stranding.JPG

استودیو توسعه‌دهنده «کوجیما پروداکشن» (Kojima Production) اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی «دث استرندینگ» (Death Stranding) به بیش از 16 میلیون نفر در سرتاسر جهان افزایش یافته است.

این بازی که برای کنسول‌های «پلی استیشن» (PlayStation) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) در دسترس قرار دارد، ابتدا در نوامبر 2019 برای کنسول PS4 منتشر شد و نسخه پورت برای PC در جولای سال بعد منتشر شد. همچنین نسخه Director Cut این بازی در سپتامبر 2021 برای کنسول PS5 و در مارس 2022 برای PC عرضه شد، و در ادامه، نسخه‌ی آی‌او‌اس (iOS) این بازی نیز در نظر گرفته شده است.

استودیو Kojima Production در توییتر از بازیکنان و حمل‌کننده‌های بار در این دنیای بازی تشکر کرده و افتخار این موفقیت را به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات بر اساس گزارش‌های VGChartz به چشم می‌خورد.

بازی Death Stranding

بازی Death Stranding که ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد، جذابیت خود را حتی بعد از پورت به PC حفظ کرد و استقبال بسیار گسترده از این عنوان نه تنها به بازیکنان کنسولی بلکه به گیمرهای کامپیوتر نیز شامل می‌شود.

این موفقیت موجب شد تا استودیو Kojima Production دو بازی جدید را توسعه دهد؛ نخستین بازی یک دنباله مستقیم برای Death Stranding است که در دسامبر 2022 برای PS5 معرفی شد. دومین بازی با نام Overdose که یک بازی ترسناک است، قرار است به صورت انحصاری برای کنسول Xbox توسعه یابد. این بازی با همکاری جوردن پیل، کارگردان معروف فیلم‌های ترسناک، با هیدئو کوجیما ساخته می‌شود.

همچنین به تازگی اعلام شده که استودیو A24 نیز در حال ساخت فیلم سینمایی مبتنی بر عنوان Death Stranding است و هیدئو کوجیما نقش نظارتی در این پروژه را برعهده دارد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره تاریخ اکران و تشکیل بازیگران این فیلم منتشر نشده است.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: vgchartz.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر