اجرای قابلیت کراس پلی در بازی مورتال کمبت 1 از فوریه ۲۰۲۴

Mortal Kombat 1.JPG

استودیو توسعه‌دهنده "ندرلم" اعلام کرده است که قابلیت کراس پلی (Cross-Play Multiplayer) در بازی مبارزه‌ای "مورتال کامبت 1" از فوریه سال آینده برای کنسول‌های "پلی‌استیشن 5"، "ایکس باکس سری ایکس/اس" و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) راه‌اندازی خواهد شد.

همچنین، استودیو NetherRealm در حال کار بر روی ویژگی‌های دیگری است تا تجربه بهتری برای بازیکنان ارائه دهد. یکی از این ویژگی‌ها، فیلتر کردن بازیکنانی است که از اتصال وای‌فای (Wi-Fi) برای تجربه بخش آنلاین Mortal Kombat 1 استفاده می‌کنند؛ این روش بهترین اتصال را برای مسابقات آنلاین فراهم می‌کند و هرگونه تاخیر و قطع ارتباط را به حداقل می‌رساند.

علاوه بر این، اد بون از استودیو NetherRealm قبلاً اعلام کرده بود که یک بسته‌الحاقی داستانی جدید برای بازی Mortal Kombat 1 به‌زودی منتشر خواهد شد، که شباهت قابل‌توجهی به بسته‌الحاقی Mortal Kombat 11: Aftermath دارد.

MortalKombat1Crossplay2

بازی Mortal Kombat 1 در سپتامبر امسال برای کنسول‌های نسل حاضر "پلی‌استیشن"، "ایکس باکس"، "نینتندو سوییچ" و PC منتشر شد. توجه داشته باشید که قابلیت کراس پلی برای دارندگان کنسول Nintendo Switch فعال نخواهد شد.

این بازی به‌عنوان یک ریبوت از سری Mortal Kombat درخشیده و داستان جدیدی پس از اتفاقات بازی MK11 را روایت می‌کند. Mortal Kombat 1 با قوس‌های داستانی جدید از هر یک از شخصیت‌ها به بازیکنان می‌پیوندد. شرکت برادران وارنر در ماه گذشته اعلام کرد که فروش این بازی از مرز 3 میلیون نسخه عبور کرده است. همچنین، استودیو NetherRealm به تازگی شخصیت‌های مهمان اومنی-من و کوان-چی را به بازی افزوده بود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر