ایلان ماسک اعلام کرد که از مذاکره برای افزودن میدجرنی به چت‌بات Grok خبر داد

Grok.jpg

به نظر می‌رسد ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس، در حال مذاکره با میدجرنی است تا این هوش مصنوعی محبوب را به Grok بیاورد. گروک، هوش مصنوعی فعال در شبکه اجتماعی ایکس است که کاربران می‌توانند با آن مکالمه‌های مختلفی داشته باشند. البته هنوز این هوش مصنوعی در حالت بتا قرار دارد.

در یک جلسه اسپیس در ایکس، ایلان ماسک اعلام کرد که در حال مذاکره با میدجرنی است تا این هوش مصنوعی را به Grok بیاورد. البته ظاهراً هنوز چیزی در این باره قطعی نشده است. هوش مصنوعی میدجرنی می‌تواند از طریق پرامپت‌های متنی تصاویر خارق‌العاده ایجاد کند. در چند وقت اخیر، تصاویر واقع‌گرایانه نسخه 6 این هوش مصنوعی در اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

تجهیز Grok به هوش مصنوعی میدجرنی

Google-Bard-Imagen-2-vs-DALL-E-vs-Midjourney-v6-Same-Prompts-Different-Results

میدجرنی نزد کاربران و علاقه‌مندان به هوش مصنوعی مولد محبوبیت زیادی دارد. اگر این فناوری درون Grok قابل استفاده شود، کاربران می‌توانند مستقیماً در ایکس تصاویر خود را تولید کنند و به اشتراک بگذارند. به طور کلی، می‌توان گفت که قدرت تصویرسازی میدجرنی بسیار پیشرفته‌تر از رقبای دیگری همچون Dall-E 3 است.

از سوی دیگر، چت‌بات Grok ایکس هنوز در مرحله بتا قرار دارد و احتمالاً در نسخه کامل خود می‌تواند پاسخ‌های متنوع‌تری ارائه دهد. این چت‌بات فعلاً می‌تواند به شوخ‌طبعی خاص خود به سوالات شما پاسخ دهد و قالب‌های متنی خلاقانه‌ای تولید کند.

ادغام Midjourney در Grok باعث می‌شود که شما تصاویر خود را با میدجرنی بسازید و سپس از Grok بخواهید متنی برای آن تصویر بنویسید. در ادامه نیز به راحتی می‌توانید محتوای خود را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کنید. به طور کلی، مشارکت احتمالی Grok، ایکس و میدجرنی می‌تواند تولید محتواهای هوش مصنوعی را بیش از پیش جذاب کند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-rowancheung

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر