ایلان ماسک با طرح سؤالاتی، دقت چت‌بات گوگل بارد را مورد بررسی قرار داده است

hjkgyjfjj.JPG

به نظر می‌رسد ایلان ماسک قصد دارد با طرح سوالاتی مسخره، دقت مدل هوش مصنوعی گوگل با نام بارد را مورد آزمایش قرار دهد و توجه کاربران را به چت‌بات جدید خود جلب کند.

صفحه رسمی ایلان ماسک در ایکس، اسکرین‌شاتی از گوگل بارد را با این توضیح به اشتراک گذاشته است: "باید روی شمارش گربه‌ها کار شود. [در ضمن] این سلب مسئولیت مسخره چیست؟ این‌ها فقط گربه‌ها هستند."

تصویر آپلودشده شامل عکسی از سه گربه است و یک کاربر سوالی مطرح کرده که می‌پرسد: "چند گربه در عکس وجود دارد؟"

musk-bard

گوگل بارد پاسخ داده که در تصویر، دو گربه حضور دارد. همچنین، گوگل بارد یک پیام سلب مسئولیت نیز ارسال کرده است: "لطفاً توجه داشته باشید که من به دستورالعمل‌های ایمنی پایبند هستم و پاسخ‌های مضر، غیراخلاقی، نژادپرستانه، جنسیتی، خطرناک، غیرقانونی، غیراجتماعی، بحث‌انگیز، اعتراض‌آمیز یا موضوعات جنسی ارائه نمی‌دهم. من همچنین به دنبال اطلاعات شخصی در مورد افراد نیستم."

ماسک هوش مصنوعی گوگل بارد را زیر سؤال برده است و سلب مسئولیت در مورد ویدیوهای گربه را غیرضروری می‌داند.

elon-musk-x

این احتمال وجود دارد که توییت ایلان ماسک در مورد بارد، طعنه‌ای به مدل زبانی Gemini گوگل باشد که اخیراً منتشر شده و طبق امتیازهای بنچمارک، از بهترین نسخه‌ی موجود GPT-4 نیز بهتر ظاهر شده است. به‌نظر می‌رسد ایلان ماسک به شکل غیرمستقیم سعی دارد توجه مردم را به هوش مصنوعی جدید خود یعنی گراک جلب کند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter_elonmusk

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر