اپلیکیشن اختصاصی استریم گیم فیسبوک معرفی شد

IMG-20200421-WA0002.jpg

بالاخره فیسبوک از اپلیکیشن اختصاصی خود برای گیمینگ رونمایی و آن را برای سیستم عامل اندروید در دسترس قرار داد. نسخه iOS آن هم به زودی منتشر خواهد شد.

همانطور انتظار داشتیم، بالاخره اپلیکیشن گیمینگ اختصاصی فیسبوک حالا منتشر شده و برای دانلود در گوگل پلی استور قرار گرفته است. فیسبوک این برنامه را برای استریم گیم معرفی کرده تا بتواند با یوتیوب و توییچ رقابت کند.

فیسبوک در این اپلیکیشن گیم اختصاصی خود، امکان اجرای تعدادی بازی کژوال با دیگران را فراهم کرده است. با این وجود تمرکز فیسبوک روی تماشای بازی و میزبانی استریم بازی‌هاست.

نحوه استریمینگ در اپلیکیشن اختصاصی گیم فیسبوک بسیار ساده است. تنها کافی است روی آیکن دوربین شناور، در گوشه پایین سمت راست برنامه ضربه زده و قابلیت Go live را فعال کنید تا استریمینگ آغاز شود.

زمانی که برنامه را باز می‌کنید، با تب Discover مواجه می‌شوید که بازی‌های مورد علاقه شما، در کنار برنامه‌ها و محتوایی که ترند روز هستند، را به صورت های لایت به نمایش می‌گذارد.

جالب اینجاست در این اپلیکیشن اختصاصی گیم فیسبوک، درست مانند خود فیسبوک، می‌توانید با این ویدئوها، تصاویر و گیف‌ها تعامل داشته باشید و برای آن‌ها کامنت بگذارید.

امکان چت هم در درون این اپلیکیشن قرار دارد که به کاربر اجازه می‌دهد با سایر افرادی که همان ویدیو را تماشا کرده‌اند، درباره آن صحبت کنید.

در حال حاضر این اپلیکیشن هیچ تبلیغی ندارد اما در عوض سیستم درآمدزایی فیسبوک از این اپلیکیشن روی کاربر تمرکز دارد. این روشِ درآمدزایی، مشابه چیزی است که در توییچ دیده بودیم.

این اصلا عجیب نیست که فیسبوک به توسعه یک اپلیکیشن اختصاصی گیم روی آورده است زیرا فیسبوک معتقد است که استریم گیم، رو به رشد‌ترین فرصتِ بزرگ آینده است. البته فیسبوک برای رقابت با رقیبی همچون توییچ راه طولانی در پیش دارد. البته در این بین یوتیوب را هم نمی‌توانیم فراموش کنیم.

در آخر هم باید بگوییم که در حال حاضر تنها نسخه اندرویدی این اپلیکیشن در دسترس کاربران است اما به زودی شاهد عرضه نسخه iOS آن هم خواهیم بود.

اخبار مرتبط:

هنگام خرید لپ‌تاپ گیمینگ کدام گزینه بهترین است، هارد یا SSD

اخبار مرتبط:SSDهنگام خرید لپ‌تاپ گیمینگ کدام گزینه بهترین است، هارد یا SSDد لپ‌تاپ گیمینگ کدام گزینه بهترین است، هارد یا SSD

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر