پوشش زنده فیسیت از رویداد معرفی آیفون ۱۵ سه‌شنبه ساعت 20:30

kjlklil.jpg

می‌توانید پوشش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۵ از فیسیت را دنبال کنید و لحظه به لحظه با رونمایی‌های اپل همراه شوید.

در سه‌شنبه‌ی این هفته، موعدی مهم فرا می‌رسد و اپل به پایان گمانه‌زنی‌های یک ساله درباره نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود یعنی سری آیفون 15 پایان می‌دهد. شرکت اپل در تاریخ ۲۱ شهریور، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، در رویداد Wonderlust به معرفی خانواده‌ی آیفون ۱۵ خواهد پرداخت.

گفته می‌شود که در رویداد Wonderlust، گوشی‌های آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با تغییرات چشم‌گیری معرفی خواهند شد. اما شاید مهم‌ترین تغییرات برای مدل‌های پرو، شامل پورت USB-C، فریم تیتانیومی، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی، نمایشگری با حاشیه‌های بسیار باریک و تراشه‌ی ۳ نانومتری A17 باشند.

منتظریم که اپل در رویداد سه‌شنبه، به همراه آیفون ۱۵، ساعت‌های هوشمند جدید خود را نیز معرفی کند. باید منتظر باشیم تا اپل، علاوه بر اطلاعات قطعی، جزئیات بیشتری از جمله قیمت آیفون جدید خود را نیز اعلام کند.

ما همانند همیشه، رویداد اپل را به صورت زنده در وبسایت و برای اولین بار در اینستاگرام پوشش خواهیم داد و اتفاقات و تازه‌های این رویداد را به طور لحظه‌ای در فیسیت و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع شما خواهیم داد. لذا در روزهای آینده و به ویژه در روز سه‌شنبه، فیسیت را با دقت بیشتری دنبال کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: None

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر