انتقال فایل‌ها بین تلفن‌های سامسونگ و ویندوز 10 به راحتی ممکن شد

Untitled-1.jpg

مشارکت سامسونگ با مایکروسافت در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته. مایکروسافت پس از انتخاب دستگاه‌های گلکسی برای کار راحت کاربرانی که قصد کپی و الحاق (Paste) در پلت فرم ویندوز 10 داشته باشند راه کاری ارائه داده، روشی آسان برای دسترسی کاربران به پرونده‌های تلفن‌ هوشمند سامسونگ خود که به سیستم با ویندوز 10 متصل کرده اند.

غول نرم افزاری به نام ویندوز در خبری به کاربران خود اعلام کرده که کاربرانی که از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ استفاده می‌کنند، اکنون می توانند از طریق به‌روزرسانی تلفن شخصی، فایل‌ها را در رایانه خود که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند، با انجام حرکت درگ(کشیدن) و دراپ(انداختن) این انتقال بین دو دستگاه طبق تصویری که مشاهده می‌کنید، انجام خواهد شد. همه نوع فایلی در این به‌روزرسانی پشتیبانی می شوند ، اما مایکروسافت می گوید محدودیت هایی وجود دارد که عبارتند از: بیش از 100 پرونده که با یک بار انتقال قابل جابه‌جایی نیستند و حداکثر اندازه هر پرونده می تواند 512مگابایت باشد.

این ویژگی جدید در کلیه دستگاه های سامسونگ که به‌روزرسانی اخیر را دریافت کرده اند، در حال اجرا هست و زمانی که گوشی خود را به رایانه متصل می‌کنید باید از آخرین نسخه ویندوز 10 نیز روی سیتم خود نصب کنید. اتصال سیمی دیگر لازم نیست اما هر دو دستگاه باید به یک شبکه متصل باشند. پس از اتصال گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی خود به رایانه شخصی ، باید برنامه تلفن خود را روی رایانه خود باز کنید و به صفحه موبایل خود بروید.

Link-To-Windows-10.jpg
-

سپس می توانید گالری یا برنامه مدیریت فایل‌ها را باز کنید ، مدت طولانی بر روی یک پرونده فشار دهید(چند ثانیه آن را بگیرید) تا یک علامت برای انتخاب کردن در آن ظاهر شود ، در صورت تمایل پرونده‌های اضافی را انتخاب کنید که می‌توانید حذف و یا با انجام عمل کشیدن و رها کردن فایل‌ها را جابه‌جا کنید.

اگر می خواهید فایل ها را از رایانه خود به تلفن سامسونگ خود منتقل کنید ، باید پرونده ها را در محیط ویندوز10 انتخاب کنید و سپس آنها را به پنجره برنامه تلفن خود بکشید. مکان نما زمانی که تغییر کرد تا شما می توانید آنها را رها کنید تا این انتقال انجام شود. تمام پرونده های منتقل شده از رایانه به تلفن در داخل پوشه Downloads در فضای داخلی تلفن ذخیره می شوند.

نظرتان نسبت به این اقدام جالب ویندوز و سامسونگ چیست؟ آیا این شرکت‌ها باعث آسان شدن این اتفاق شده ‌اند؟؟ از این قابلیت استفاده کرده‌اید؟

اخبار فیسیت پیشنهادی به شما:

آذری جهرمی : آزادسازی باندفرکانس صداوسیما سخت‌تر از آزادسازی خرمشهر نیست!

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر