اولین تصویر رسمی از دستبند ورزشی وان پلاس منتشر شد

Untitled-1.jpg

تقریبا یک هفته پیش بود که گزارشی منتشر شد و در رابطه با اولین مچ بند هوشمند وان‌پلاس صحبت شد، اما حالا این کمپانی تصویری را به نمایش گذاشته و خبر از زمان رونمایی نزدیک این مچ‌بند هوشمند داده است.

کمپانی وان‌پلاس در صفحه رسمی خودش در توییتر تصویری را منتشر کرده است که این تصویر مربوط به وان‌پلاس بند است. آن چه که می‌بینیم نمایشگر مستطیلی با گوشه‌های گرد است که بدنه این دستگاه نیز مشکی رنگ است. در قسمت پایین این مچ‌بند هوشمند هم شاهد لوگو این شرکت هستیم. وان‌پلاس نام دست‌بند خود را هنوز اعلام نکرده است و حتی ویژگی‌های این دستگاه نیز فاش نشده است؛ اما صحبتی که شده این است که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از این دست‌بند هوشمند خواهیم بود.

شایعات خبر از این دارد که وان پلاس می‌خواهد دست‌بند ورزشی خودش را در همین ابتدای سال 2021 رونمایی کند که گفته می‌شود این گجت پوشیدنی با قیمت ۴۰ دلار، در ابتدا روانه بازار هند می‌شود.

این مچ بند هوشمند از صفحه‌نمایش AMOLED استفاده می‌کند و در برابر نفوذ آب نیز مقاومت از خود نشان خواهد داد. هنوز در بخش شارژدهی این دستگاه اطلاعاتی در دسترس نیست اما گفته می‌شود که این دستبند تا چندین روز کاربران را از شارژ کردن دوباره بی‌نیاز می‌کند.

OnePlus-Band.jpg
-

این اخبار هنوز رسمی نشده و گفته می‌شود که این دست بند در رنگ‌های مشکی، نارنجی و آبی وارد بازار می‌شود؛ البته گفته شده است که تمام این طرح‌ها دو رنگ خواهد بود تا جذابیت را برای کاربران به ارمغان بیاورد. اگر به تصویر فوق نگاه کنید متوجه می‌شوید که با طراحی جدیدی روبه‌رو نیستیم و بخش بزرگی از طراحی آن مشابه «Oppo Band» است.

کمپانی وان‌پلاس اعلام کرده بود که قرار است در سال 2021 وارد صنعت گجت‌های پوشیدنی شود و از همین رو این مچ بند هوشمند تنها دستگاه وان پلاس برای رونمایی نخواهد بود. قبلا گفته شده بود که یک ساعت هوشمند نیز این کمپانی در دست ساخت دارد و ممکن است تا اوایل سال 2021 رونمایی شود. به نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد پس از ورود به بازار گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی با محصولاتی مانند نورد و نورد N100، اینبار شانس خود را در بازار گجت‌های پوشیدنی امتحان کند.

کاربران این کمپانی انتظار دارند که تا چندین ماه پیش‌رو با گوشی‌های وان پلاس ۹، ۹ پرو و همچنین وان پلاس ۹ لایت آشنا شوند و اقدام به خرید انجام دهند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر