احتمالا به زودی شاهد عرضه‌ی اولین ساعت هوشمند وان پلاس هستیم

اولین ساعت هوشمند وان پلاس.jpg

وان پلاس در سال 2020 علاوه بر گوشی هوشمند، محصولاتی همچون تلویزیون هوشمند و ایرپاد کاملا بی سیم را هم راهی بازار کرده است. حالا اما به نظر می‌رسد که باید منتظر اولین ساعت هوشمند این کمپانی باشیم.

وان پلاس را همه‌ی ما با گوشی‌های می‌شناسیم اما امسال شاهد معرفی محصولاتی همچون تلویزیون هوشمند، ایرباد کاملا بیسیم و پد شارژ بی سیم از سمت این کمپانی بودیم. حالا اما به نظر می‌رسد که امسال وان پلاس با محصولی دیگر، قصد دارد ما را شگفت زده کند، یک ساعت هوشمند. درواقع شایعاتی نشان می‌دهد که به زودی شاهد معرفی اولین ساعت هوشمند وان پلاس خواهیم بود.
اولین ساعت هوشمندی که به وان پلاس نسبت داده می‌شود با شماره مدل W301GB موفق به ثبت گواهی IMDA در کشور سنگاپور شده است. این اتفاق به این معناست که زمان طولانی تا عرضه این محصول باقی نمانده است.
البته باید بگوییم که اولین باری که شایعه‌ی عرضه اولین ساعت هوشمند وان پلاس منتشر شد، سال 2016 بود. بار دیگر گفته می‌شد که در جریان رویداد معرفی از وان پلاس 8 شاهد معرفی اولین ساعت هوشمند وان پلاس خواهیم بود. اما هیچیک از این اتفاقات رخ نداد و حالا در سال 2020، این شایعه قوت گرفته و احتمالا به زودی اولین ساعت هوشمند وان پلاس هم رونمایی خواهد شد.

در خصصو ویژگی‌های این ساعت هوشمند هیچ اطلاعاتی در دست نیست زیرا در وب سایت IMDA هیچ اشاره‌ای به مشخصات آن نشده است. حتی اطلاعی در خصوص بازه قیمتی این ساعت هوشمند هم در اختیار افشاگران و وب سایت‌ها نیست.

جالب است بدانید که اوپو و وان پلاس، به همراه چند شرکت دیگر، جز زیرمجموعه‌های هلدینگ BBK محسوب می‌شوند. چندی پیش هم شاهد رونمایی از اولین ساعت هوشمند اوپو بودیم. حالا با توجه به این مسئله که اوپو و وان پلاس، در حوزه‌ی قیمت گذاری روی پرچمداران خود تقریبا یکسان هستند، این احتمال وجود دارد که اولین ساعت هوشمند وان پلاس هم، قیمتی مشابه با اولین ساعت هوشمند اوپو، یعنی اوپو واچ داشته باشد.

اخبار مرتبط:

خداحافظی وان پلاس با عنوان پرچمدار اقتصادی؛ وان پلاس بعدی کیست؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mspoweruser


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر