بازی فورتنایت به کمک مایکروسافت به آیفون بازگشت

fortneit.jpg

حتما متوجه درگیری حقوقی اپل با اپیک گیمز شده‌اید، دقیقا از همان زمان بازی محبوب فروتنایت از فروشگاه اپل شرکت اپل حذف شد. اما اپیک گیمز تصمیم گرفته تا با مایکروسافت همکاری داشته باشد و دوباره این بازی محبوب را به آیفون‌ها بیاورد. البته این اتفاق از طریق سرویس گیمینگ ایکس باکس کلاود عملی خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرده که این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و برای تجربه آن تنها به یک حساب مایکروسافت به همراه اینترنت نیاز دارید. این بازی هم اکنون در 26 کشور در دسترس است و کاربران می‌توانند از طریق iOS (آیفون)، iPadOS (آیپد)، دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی آن را اجرا کنند.

اگر بخواهید این بازی محبوب را روی دستگاه‌های مختلف مانند آیفون اجرا کنید، باید از طریق سرویس بازی ابری مایکروسافت، باید به سراغ مرورگر وب خود بروید. البته کاربران باید حساب کاربری داشته باشند و پس از ورود به حساب مایکروسافت خود می‌توانید بطور رایگان فورتنایت را تجربه کنید. این بازی علاوه بر کنترل‌های لمسی، از گیم پد هم پشتیبانی می‌کند و حتی می‌توانید از طریق استیم دک ولو هم آن را تجربه کنید.

fortnite.jpg
-

مایکروسافت گفته که صدای کاربران را شنیده و بازخوردهای کاربران را بررسی کرده و این بازی را به سرویس ابری خود آورده. با این حال، اجرای فورتنایت از طریق این سرویس روی آیفون یک برگ برنده برای اپیک گیمز به حساب می‌آید. البته ردموندی‌ها هم می‌توانند از طریق این بازی گیمرها بیشتری را به اکوسیستم ایکس باکس وارد کنند.

در حقیقت کاربران شاید با اجرای بازی‌های رایگان مانند فورتنایت روی گوشی هوشمندشان، تصمیم بگیرند اشتراک پریمیوم سرویس مایکروسافت را تهیه کنند. باید منتظر ماند و دید چنین اقدامی چه نتیجه‌ای برای اپیک گیمز و البته مایکروسافت به دنبال دارد، البته انتظار می‌رود کاربران زیادی در سراسر جهان دوباره به سراغ فورتنایت روی آیفون بروند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: financialexpress

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر