مشخصات گلکسی A01 core سامسونگ فاش شد؛ ارزان قیمت‌ترین گوشی گلکسی A سامسونگ

galaxy A01 core

گلگسی A01 Core سامسونگ ارزان قیمت‌ترین گوشی سامسونگ از سری A خواهد بود که حالا اطلاعات آن فاش شده است.

سامسونگ را همه ما به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین برندهای تولید کننده گوشی هوشمند در سراسر دنیا می‌شناسیم. سامسونگ تا پیش از عرضه گوشی‌های سری A، بیشتر بازار گوشی‌های پرچمدار را در دست داشت. سامسونگ اما با عرضه گوشی‌‎های سری A توانست بازار میانرده را به خوبی در دست بگیرد.

حالا سامسونگ در تدارک است تا یک گوشی اقتصادی دیگر را با نام گلکسی A01 core عرضه کند . این محصول که تا به امروز شایعات و درزهای اطلاعاتی زیادی درباره آن مطرح شده است، حالا توانسته است تاییده بلوتوث SIG را در خصوص بلوتوث 5 کسب کند.

گلکسی A01 core
-

جالب اینجاست که به تازگی این گوشی در گوگل پلی کنسول لیست شده است. از این رو به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رونمایی از گلکسی A01 Core باشیم. ضمنا حالا مشخصات این گوشی هم فاش شده است.

بنا به اطلاعات فاش شده این گوشی از نمایشگری با رزولوشن 720p یعنی رزولوشن 720 در 1480 پیکسل و یک پردازنده‌ی از رده خارج و 1 گیگابایت رم بهره می‌برد. گویا پردازنده‌ی به کار رفته در گوشی گلکسی A01 Core پردازنده MT6739WW (یک پردازنده از رده خارج مدیا که از نوع هلیو نیست) است که پیشتر در نوکیا 1 پلاس از آن استفاده شده بود. این پردازنده دارای 4 هسته از نوع Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است.

galaxy A01 core
galaxy A01 core -

با این حال گلکسی A01 Core از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 10 بهره می‌برد. البته هنوز مطمئن نیستیم که آیا سامسونگ از نسخه کامل اندروید در گلکسی A01 Core بهره ببرد و یا اینکه از ورژن Go سبک در آن استفاده کند.

ظاهر این گوشی هم کاملا معمولی و ابتدایی است و حاشیه‌های بالا و پایین آن پهن است اما این پهنا به حدی نیست که بتوان در حاشیه پایینی، دکمه‌ای فیزیکی قرار داد. نمایشگر این گوشی کشیده است و کلیدهای کم و زیاد کردن صدا هم در سمت راست قرار خواهد گرفت.

ضمنا این گوشی گلکسی A01 Core در وب سایت Wi-Fi Alliance با دو نام SM-A013F و SM-A013F_DS هم دیده شده که مدل SM-A013F_DS دو سیم کارته خواهد بود. از این رو می‌توانیم بگوییم که سامسونگ در تدارک است تا این گوشی را برای بازارهای مختلف عرضه کند. گویا این گوشی از استاندارد وای فای 802.11 b/g/n بهره خواهد برد.

گلکسی A01 core
-

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید گوشی های سری A سامسونگ 2019 ؛ قدرتمندانی خوش قیمت

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر