بنچمارک گلکسی A02، پایین رده ترین گوشی آینده سامسونگ منتشر شد

galaxy A02.jpg

به نظر می‌رسد که سامسونگ در تدارک عرضه‌ی یک گوشی پایین رده به نام گلکسی A02 است که پایین‌رده‌ترین گوشی سامسونگ به حساب می‌آید. حالا بخشی از اطلاعات این گوشی در بنچمارک گیکبنچ فاش شده است که مشخصات رم و پردازنده‌ی آن را فاش می‌کند.

سامسونگ به تازگی از گوشی گلکسی A02s رونمایی کرده است اما به نظر می‌رسد که این کمپانی در تدارک عرضه‌ی یک گوشیِ کمی پایین رده‌تر است که احتمالاً گلکسی A02 نام خواهد داشت. حالا اطلاعاتی از گیک بنچ این گوشی منتشر شده است که در تصویر زیر می‌بینید:

بنچمارک گلکسی A02 سامسونگ.jpg
بنچمارک گلکسی A02 سامسونگ -

در این گیک بنچ، شماره مدل گوشی SM-A022F ذکر شده که کاملا با نام گذاری گوشی‌های سری A سامسونگ هم‌خوانی دارد. به عنوان نمونه، نام مدل گوشی گلکسی A02s به صورت SM-A025F/DS/G/M است.

با وجود انتشار این گیک بنچ، اطلاعات چندان زیادی از گلکسی A02 سامسونگ در دست نیست. طبق همین اطلاعات اندک، مشخص است که این گوشی از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای MediaTek MT6739WW (که دارای هسته‌های Cortex-A53 با فرکانس پایه‌ی 1.5 گیگاهرتز و مبتنی بر معماری 28 نانومتری است) بهره می‌برد. این پردازنده در سال 2017 تولید شده و نسبت به اسنپدراگون 450 توان پردازشی پایین‌تری دارد.

میزان رم در این گوشی از 2 گیگابایت آغاز می‌شود، این در حالی است که در گلکسی A02s، حداقل رم 3 گیگابایتی به کار گرفته شده بود. آخرین اطلاعات این است که گلکسی A02 سامسونگ با اندروید 10 راهی بازار خواهد شد که البته چندان دور از ذهن نبوده است زیرا این گوشی پایین رده‌ترین گوشی سامسونگ خواهد بود و نباید انتظار بهره بردن از اندروید 11 را در زمان معرفی از آن داشته باشیم.

اخبار مرتبط:

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر