سامسونگ به زودی دو گوشی اقتصادی دیگر معرفی می‌کند

galaxya04.JPG

براساس اخبار و گزارشات، کمپانی سامسونگ در برنامه خود می‌خواهد از دو گوشی گلکسی A04 و A04s را رونمایی کند و این دو گوشی هوشمند را به سبد خرید محصولات اقتصادی خود اضافه کند.

کمپانی سامسونگ در حال حاظر می‌خواهد گوشی‌های اقتصادی خود را در بازار افزایش دهد، البته این گوشی‌ها در بازارهای مختلف کم نیستند. در روزهای آینده باید منتظر دو گوشی از سامسونگ باشیم که گلکسی A04 و A04s هستند و به‌تازگی در لیست سازمان صدور گواهی Wi-Fi Alliance هم دیده شده و موفق به دریافت این گواهی شده‌اند.

البته در برخی از شایعات گفته می‌شود که مدل سومی نیز وجود دارد آن هم به گلکسی گلکسی A04 و A04s اضافه شود که احتمالا پسوند Core را با خود به همراه خواهد داشت. چون این اتفاق دقیقا سال گذشته و با سری A03 هم افتاد. حال نمی‌دانیم آیا امسال هم وضعیت همین خواهد بود و شاهد گلکسی A04 Core خواهیم بود یا خیر.

samsung-galaxy-a04-wi-fi-alliance-720x407.webp
-

گفته شده که هر دو این گوشی‌های هوشمند از اندروید ۱۲ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض استفاده خواهند کرد و حتما دو سیم کارت خواهند بود. در رابطه با گلکسی A04s تاکنون خبرهای زیادی از جمله تصاویر با کیفیت آن منتشر شده است و تقریبا می‌توانیم بگوییم از بخش بزرگی از مشخصات فنی آن آگاه هستیم.

فعلا به لطف شایعات می‌دانیم گلکسی A04 از تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد و مدل A04s هم احتمالا از یک تراشه‌ی ساخت مدیاتک در کنار ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در مدل پایه استفاده خواهد کرد. همچنین می‌دانیم گلکسی A04s نمایشگری ۶٫۵ اینچی با وضوح +HD و رفرش‌ریت ۶۰ هرتز و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه در اختیار خواهد داشت.

Galaxy-A04s-5K2-1024x576-1.jpg
-

لازم به ذکر است گلکسی A04s به احتمال زیاد JDM خواهد بود؛ این یعنی سامسونگ در ساخت آن با شرکت‌های چینی همکاری خواهد کرد تا بتواند از این طریق تا جایی که امکان دارد، هزینه‌ی ساخت را پایین نگه دارد. هرچند هنوز نمی‌دانیم شرکت کره‌ای چه قیمتی را برای محصولات مورد انتظار خود در نظر گرفته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SamMobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر