گلکسی A03s سامسونگ با صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی HD پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

Untitled-1.jpg

سامسونگ از جدیدترین گوشی اقتصادی خود با نام گلکسی A03s پرده برداشت که با پردازنده هلیو P35 و قیمت 155 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

وب‌سایت جی‌اس‌ام‌آرنا، در گزارشی به معرفی گوشی جدید اقتصادی سامسونگ پرداخته که در هند معرفی شده است. این گوشی جدید سامسونگ با نمایشگر 6.5 اینچی ال سی دی و پردازنده هلیو P35 به بازار عرضه خواهد شد که برای تامین انرژی خود به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ وات مجهز شده است.

در پنل پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین سه‌گانه هستیم که لنز اصلی آن 13 مگاپیکسلی و در کنار آن دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته است. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی روی بریدگی قطره‌ای‌شکل تعبیه شده است.

samsung-galaxy-a03s-full-view.webp
-

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ درکنار One UI 3.1 Core، در سه رنگ مشکی و آبی و سفید، سه یا چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی روانه بازار خواهد شد.

مدل مجهز به سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی گلکسی A03s تقریبا ۱۱،۴۹۹ روپیه (۱۵۵ دلار) و مدل مجهز به چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آن ۱۲،۴۹۹ روپیه (۱۶۸ دلار) است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر