گلکسی A72 ، اولین گوشی سامسونگ با 5 دوربین اصلی خواهد بود

galaxy A72.jpg

سامسونگ برای آزمایش تعداد دوربین بیشتر، همواره از گوشی‌های میانرده خود استفاده می‌کند. حالا هم انتظار داریم که به زودی شاهد معرفی اولین گوشی این برند با 5 دوربین اصلی باشیم که گلکسی A72 نام خواهد داشت.

با وجود تحریم‌هایی که علیه هواوی اعمال شده است، سامسونگ در حال حاضر برندی بی‌رقیب در بین گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید. حالا به نظر می‌رسد که به زودی شاهد معرفی اولین گوشی سامسونگ با دوربین اصلی پنجگانه باشیم که احتمالا گلکسی A72 نام خواهد داشت.

گلکسی A72 سامسونگ

همانطور که از نام این گوشی مشخص است، تکنولوژی جدید سامسونگ، ابتدا در یک گوشی میانرده امتحان خواهد شد، گوشی که نسخه‌ی جدید گلکسی A71 به حساب می‌آید. در اینجا بد نیست اشاره کنیم که گلکسی A71 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میانرده‌ای است که در ماه ژانویه 2020 معرفی و راهی بازار شد.

بنا به گزارشات انتظار داریم که سامسونگ در ابتدای سال 2021 از گوشی گلکسی A72 خود با دوربین اصلی 5 گانه رونمایی کند. با این وجود هنوز تاریخ قطعی برای این رویداد مشخص نشده است.

تا به این جا گفته می‌شود که سامسونگ A72 از یک دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی بهره خواهد برد و در کنار این دوربین، شاهد به کارگیری یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال سه برابری، ماژول دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی اختصاصی برای عکس برداری با حالت بوکه، خواهیم بود. همچنین انتظار داریم که یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در پنل جلویی سامسونگ A72 قرار بگیرد.

درواقع این طور به نظر می‌رسد که کیفیت تصویر برداری گلکسی A72 سامسونگ چیزی هم‌تراز با گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن خواهد بود که به تازگی معرفی شده است.

گلکسی A72 سامسونگ با دوربین اصلی پنجگانه.jpg
گلکسی A72 سامسونگ با دوربین اصلی پنجگانه -

گلکسی A52 سامسونگ

انتظار داریم که در کنار گوشی A72 سامسونگ، شاهد معرفی گلکسی A52 هم باشیم که نسخه‌ی جدیدی از گلکسی A51، پرفروش‌ترین گوشی میانرده 2020، خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی از 4 دوربین اصلی بهره خواهد برد اما احتمالا در سایر موارد، مانند گلکسی A51 خواهد بود.

اخبار مرتبط:

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

داود

یک‌شنبه, 06 مهر 1399

سامسونگ هم که فقط یاد گرفته دوربین اضافه کنه به گوشی های با دوربین بی کیفیت

پاسخ

invisible

یک‌شنبه, 06 مهر 1399

اگه قرار باشه دوربین موبایل باکیفیت باشه (پروسس نرم افزاری بحث جداست) که این وسط سنسور APS-C و FF چی میشه پس

ثبت نظر