نام گلکسی A82 5G در وب سایت رسمی سامسونگ دیده شد

گلکسی A82 5G.jpg

مدت‌هاست اخبار زیادی درباره‌ی گلکسی A82 5G به گوش می‌رسد اما در کمال تعجب حالا نام این گوشی که هنوز معرفی نشده است، در وب سایت رسمی سامسونگ دیده شده است.

مدتی است که اخباری درباره‌ی گلکسی A82 5G منتشر می‌شود اما حتی تاریخ معرفی این گوشی هنوز مشخص نشده است. جالب اینجاست در این شرایط، نام این گوشی در وب سایت سامسونگ دیده شده است.

اگر به خاطر داشته باشید، زمانی که گلکسی کوانتوم 2 معرفی شد، عملاً انتظار داشتیم که این گوشی با نام گلکسی A82 5G، وارد بازار جهانی شود. به هر ترتیب انتظار داریم که این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 پلاس و مشخصاتی مشابه با گلکسی کوانتوم 2 راهی بازار شود.

سامسونگ به تازگی لیست گوشی‌هایی که آپدیت فصلی دریافت خواهند کرد را در وب سایت رسمی‌اش منتشر کرده است. مسئله اینجاست که نام گلکسی A82 5G که هنوز رسماً معرفی نشده است، در این لیست به چشم می‌خورد.

نام گلکسی A82 5G در وب سایت سامسونگ دیده شد.jpg
نام گلکسی A82 5G در وب سایت سامسونگ دیده شد -

مشخصات احتمالی گلکسی A82 5G

با توجه به این اتفاق، انتظار داریم که به زودی شاهد معرفی گلکسی A82 5G باشیم. از آنجایی که این گوشی عملاً نسخه‌ی جهانی گلکسی کوانتوم 2 خواهد بود، انتظار داریم که این گوشی با نمایشگر 6.7 اینچی از نوع OLED و رزولوشن 1400 در 3200 راهی بازار شود. نمایشگر این گوشی از رفرش ریت 120 هرتزی بهره خواهد برد اما می‌توان رفرش ریت آن را تا 60 هرتز محدود کرد. همانطور که گفتیم انتظار داریم که این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 پلاس عرضه شده و به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و اندروید 11 مجهز شود. در بخش دوربین، شاهد به کارگیری دوربین اصلی سه گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی خواهیم بود.

همانطور که اشاره کردیم احتمالاً به زودی گلکسی A82 5G معرفی و راهی بازار شود اما هنوز تاریخ رسمی معرفی آن اعلام نشده است.

اخبار مرتبط:

گلکسی کوانتوم 2 یا گلکسی A82 در کره رونمایی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ساسان

پنج‌شنبه, 16 اردیبهشت 1400

صفحه نمایش این گوشی از نوع Dynamic AMOLED هستش لطفا اصلاح بفرمایید. صفحه نمایش OLED مروبط به کمپانی ال جی هستش که به طور حتم در محصولات سامسونگ دیده نخواهد شد.

پاسخ

ثبت نظر