جزئیات دوربین گلکسی A82 سامسونگ فاش شد

Untitled-2.jpg

کمپانی سامسونگ قرار است که به زودی مدل جدید میان‌رده A82 را رونمایی کند که در این روزها اخبار و شایعات زیادی از ان منتشر می‌شود؛ اما امروز جزئیات دوربین گلکسی A82 نیز فاش شده است.

وبسایت GsmArena گزارشی منتشر کرده، در این گزارش گفته شده است که کمپانی سامسونگ گوشی‌های میان‌رده‌ی سری گلکسی A را برای سال ۲۰۲۱ معرفی کرد. سامسونگ تصمیم گرفت تا برای گوشی‌های میان‌رده خود امسال دو نسخه از شبکه 4G و 5G در نظر بگیرد به همین دلیل گلکسی A52 با ارائه این دو نسخه رونمایی شد، اما گلکسی A72 فعلا فقط نسخه 4G آن رونمایی شده است. غول تکنولوژی کره‌ای هنوز کارش با سری A تمام نشده است و می‌خواهد در آینده نزدیک از گلکسی A82 نیز پرده ‌بردارد.

در حال که گفته می‌شود قرار است سامسونگ از گلکسی A82 پرده بردارد، هنوز نسخه قبلی این گوشی یعنی A81 رونمایی و به بازار عرضه نشده است. یعنی با رونمایی از این دستگاه، جایگزین دو نسل پیش این سری راهی بازار خواهد شد. گلکسی A80 قابلیت بسیار جالبی داشت و این امکان را می‌داد تا با چرخش دوربین‌ اصلی از آن برای ثبت عکس سلفی استفاده کنید.

هنوز در رابطه با شباهت گلکسی A82 با نسخه قبلی خود چیزی مشخص نشده است؛ اما براساس شایعاتی که تا به الان منتشر شده است، گفته می‌شود که حسگر اصلی دوربین این دستگاه به مانند گلکسی A52 و گلکسی A72 دارای وضوح ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود. احتمال دارد که حسگر مورد استفاده در دوربین گلکسی A82 نمونه‌ی IMX686 ساخت سونی، خواهد بود.

samsung-galaxy-a80.webp
-

این میان‌رده به احتمال زیاد با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس راهی بازار خواهد شد، در رابطه با این پردازنده باید بگوییم که این چیپ پرچمدار سال 2019 بوده است. گفته می‌شود که نسخه گران قیمت این دستگاه نیز به پردازنده اسنپدراگون 860 مجهز شود؛ اما این خبر هنوز تأیید نشده است.

گفته می‌شود که گلکسی A82 در ابتدا خود را به بازار کره‌جنوبی معرفی کند؛ اما عرضه‌ی جهانی آن هنوز مشخص نیست. مدلی که برای بازار کره عرضه می‌شود، احتمالا مجهز به چیپ کوانتومی تولیدکننده‌ی اعداد تصادفی (QRNG) خواهد بود، درست مثل گوشی Galaxy A Quantum که در ماه دوم سال پیش شاهد رونمایی آن بودیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر