مشخصات گوشی گلکسی F41 سامسونگ فاش شد؛ اولین عضو از خانواده‌ی گلکسی F

معرفی گلکسی F41.jpg

سامسونگ در نظر دارد تا به زودی خانواده‌ی جدید گلکسی F را به سری گوشی‌های خود اضافه کند. گویا اولین عضو این خانواده گلکسی F41 خواهد بود که حالا برخی از مشخصات آن فاش شده است.

مدتی است که اخباری درباره‌ی عرضه‌ی گوشی‌های از خانواده‌ گلکسی F سامسونگ به گوش می‌رسد که از هفته‌ی گذشته تبلیغات روی این خانواده در هند آغاز شد. بنا به گزارش‌ها و شایعات، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارید اعضای این خانواده را با تمرکز بر دوربین راهی بازار کند.

گویا اولین عضو این خانواده گلکسی F41 خواهد بود که حالا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی هند به نام Flipkart، نام مشخصات و بخشی از طراحی آن را فاش کرده است. بنا به این اطلاعات جدید، گلکسی F41 سامسونگ از نمایشگر سوپر امولد با بریدگی U شکل (موسوم به infinity-U) و با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی ، در تاریخ 8 اکتبر یعنی 17 مهرماه رونمایی خواهد شد. با فیسیت همراه باشید تا مشخصات و ویژگی‌های فاش شده از جدیدترین گوشی سامسونگ و اولین عضو از خانواده‌ی گلکسی F را با هم مرور کنیم.

تیزر تبلیغاتی از گلکسی F41 سامسونگ.jpg
تیزر تبلیغاتی از گلکسی F41 سامسونگ -

مشخصات فاش شده گلکسی F41

همانطور که در شایعات دو هفته‌ی گذشته اعلام شده بود، گلکسی F41 در اصل گوشی ری‌برند شده‌‌ از گلکسی M31 سامسونگ است که یکی از دوربین‌های آن حذف شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی از نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن FHD+ بهره ببرد و این نمایشگر از نوع Infinity_U باشد. در خصوص مشخصات سخت افزاری این گوشی به پردازنده‌ی اگزینوس 9611، 6 یا 8 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره شده است. همچنین گفته می‌شود که گلکسی F41 سامسونگ از سیستم عامل اندروید 10 با واسط کاربری One UI 2.1 بهره خواهد برد.

همانطور که گفتیم، سامسونگ در این خانواده، روی دوربین تمرکز کرده است و به نظر می‌رسد که در بریدگی بالای نمایشگر، شاهد به کارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و در پنل پشتی شاهد استفاده از دوربین اصلی سه گانه خواهیم بود. این دوربین اصلی از لنز‌ها 64 مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

گفته می‌شود که بدنه‌ی این گوشی از جنس پلاستیک خواهد بود. از جمله سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به بهره بردن آن از دو اسلات سیم کارت، GPS، LTE، بلوتوث 5.0، NFC، پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی اشاره کنیم.

در حال حاضر تایید شده است که گلکسی F41 در بازار هند عرضه خواهد شد اما درباره‌ی عرضه‌ی جهانی آن اطلاعاتی در دست نیست. همچنین قیمت این گوشی هم هنوز مشخص نشده است.

اخبار مرتبط:

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر