گلکسی F62 از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد

Samsung-Galaxy-F62.jpg

سامسونگ حالا بیشتر از هر زمانی تمرکز خود را روی گوشی‌های میانرده و اقتصادی گذاشته است. حالا هم به ادعای یکی از افشاگران، سامسونگ در حال ساخت گوشی گلکسی F62 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است.

یکی از فاکتورهایی که کاربران در خرید گوشی به آن اهمیت می‌دهند، ظرفیت باتری است. حالا اخیراً می‌بینیم که گوشی‌هایی که ظرفیت باتری بالایی دارند، حداقل در بین گوشی‌های سامسونگ، بیشتر از قبل شده‌اند. حالا بنا به گفته‌ی یکی از افشاگران معروف، سامسونگ در حال طراحی و تولید گوشی گلکسی F62 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است.

گوشی‌های سری F، برای اولین بار سال گذشته و در هند معرفی شدند و به نظر می‌رسید که تمرکز سامسونگ در این سری، روی دوربین است. حالا اما با توجه به اطلاعات فاش شده از گلکسی F62، بیش از هر چیزی توجه همگان به باتری حجیم آن معطوف می‌شود.

گذشته از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی، گفته می‌شود که گلکسی F62 از نمایشگر 6.7 اینچی بهره خواهد برد. قلب تپنده‌ی این گوشی هم اگزینوس 9825 خواهد بود (پردازنده‌ای که در گوشی‌های سری نوت 10 سامسونگ استفاده شده بود) که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

همچنان به نظر می‌رسد سامسونگ تمرکز بر دوربین را در این گوشی از دست نداده است. به عبارتی گفته می‌شود که در گلکسی F62 شاهد به کارگیری دوربین اصلی چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی خواهیم بود. یک لنز 32 مگاپیکسلی هم نقش دوربین سلفی این گوشی را ایفا خواهد کرد.

به عنوان آخرین اطلاعات این گوشی‌، باید به رابط کاربری One UI 3.0 و سیستم عامل اندروید 11 اشاره کنیم.

اخبار مرتبط:

گلکسی M21s با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر