گلکسی فولد 2 بدون قلم S Pen عرضه می‌شود

Untitled-1.jpg

به احتمال زیاد در پانزدهم مرداد ماه شاهد رونمایی از گلکسی فولد 2 خواهیم بود، حالا که زمانی به این مراسم باقی نمانده به دلیل برخی از محدودیت‌های فنی پشتیبانی از قلم اس پن روی این گوشی فعال نخواهد بود.

سال گذشته گلکسی فولد سامسونگ اولین موبایل تاشو هوشمند در دنیا معرفی شد، حالا بعد از یک سال سامسونگ می‌خواهد نسخه دیگری از این دستگاه را به نام گلکسی فولد 2 ارائه کند. که احتمال می‌رود در روز 5 آگوست 2020 مصادف با 15 مرداد 1399 در رویداد آنپکد سامسونگ این دستگاه رونمایی شود. تا به امروز هر چه که شنیدیم خبر از پشتیبانی گلکسی فولد 2 از قلم Spen بود؛ اما در شایعات و اخبار جدید به دلیل محدودیت‌های فنی این دستگاه از قلم Spen پشتیبانی نخواهد کرد.

در گزارش منتشر شده چنین گفته شده که سامسونگ، برای مقاومت بیشتر و دوام بیشتر صفحه نمایش گلکسی فولد 2 قابلیت پشتیبانی از اس پن را از این گوشی گرفته است. آخرین دستگاهی که از اس پن استفاده کرده است، گلکسی نوت 10 است که ضخامت صفحه نمایش آن 4 میلی‌متر است. در گوشی گلکس فولد 2 همان صفحه نمایش گلکسی Z فلیپ استفاده شده که 0.03 میلی‌متر ضخامت دارد و به همین دلیل است که سامسونگ پشتیبانی از قلم اس پن را برداشته است، چرا که مقاومت کمتری نسبت به صفحه نمایش گلکسی نوت 10 دارد.

همچنین این صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی نسبت به گلکسی فولد که نرخ نو‌سازی آن 60 هرتز بود، تغییرات محسوسی را حس می‌کند. البته نباید فراموش کنیم که این صفحه‌نمایش نسبت‌به نسل قبل باتری بیشتری مصرف خواهد کرد. در کنار این‌ها گفته می‌شود گلکسی فولد ۲ نسبت‌به گلکسی فولد نسل اول صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر با وضوح بیشتر دارد. این اطلاعات به‌صورت رسمی توسط سامسونگ اعلام نشده‌اند، اما احتمال می‌دهیم که واقعی باشند.

گلکسی فولد 2 بر اساس احتمالات در دو کانفیگ 256 گیگا‌بایتی و نسخه قوی‌تری با 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. که دلیل این تصمیم سامسونگ پایین آوردن قیمت کانفیگ 256 گیگابایتی است.

اخبار مرتبط:

رندرهای گلکسی فولد 2 فاش شد

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر