رندرهای گلکسی فولد 2 فاش شد

Untitled-11212.jpg

رندرهایی از گوشی گلکسی فولد 2 توسط یک افشاگر آلمانی منتشر شده که ظاهر این گوشی تاشو بعدی سامسونگ را فاش می‌کند.

به تازگی رندرهایی از گلکسی فولد 2 منتشر شده است. تصاویری که میبینیم توسط یک طراح آلمانی افشا شده است، بنابراین با اطمینان زیادی می‌توانیم درباره آنها صحبت کنیم. در این تصاویر شاهد صفحه‌نمایش جانبی بزرگ‌تر نسبت به نسخه قبلی این گوشی هستیم که با بریدگی V شکل، یک دوربین سلفی را در بالا نمایشگر قرار داده است. ساختار داخلی دستگاه نسبت به نسخه قبلی بسیار یک دست و زیبا به نظر می‌رسد.

گلکسی فولد 2 با طراحی بهبود یافته نشان از یک طراحی بی نقص می‌دهد صفحه نمایش ثانویه بزرگتر و بدون حاشیه، ماژول دوربین الهام گرفته از گلکسی S20 و یک دوربین سلفی پانج شده درون صفحه نمایش اصلی، از جمله برتری‌های گلکسی فولد 2 نسبت به رقبا خود است.

gsmarena_001.jpg
-

به هر حال طرح جدید به ما نشان می‌دهد که اگر پشت گوشی Galaxy S20 را با دو نمایشگر تغییر شکل یافته ترکیب کنیم چه ساختاری ظاهر خواهد شد. البته نباید از حق گذشت که این طرح به مراتب زیباتر از طرح گلکسی Fold اورجینال است و ما را به آینده مجهول این دستگاه، همچنان امیدوار نگه می‌دارد.

gsmarena_004.jpg
-
gsmarena_002.jpg
-

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی فولد ۲ به این شکل است‌؟‌ اگر باشد شما آن را می پسندید؟

مقالات مرتبط:

منتظر کشف داروی کرونا هستید؟ از کامپیوتر خود برای تحقیق استفاده کنید

وب‌سایت گوگل در رابطه با ویروس کرونا راه اندازی شد

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر