گلکسی فولد2 سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2020 معرفی می‌شود

dvdvdvdvdv.jpg

براساس شایعات جدیدی که به بیرون درز پیدا کرده گلکسی فولد2؛ گوشی آینده تاشو سامسونگ به همراه گلکسی اس 20 در سه ماه دوم سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

در حالی که انتظار می‌رود Galaxy Fold 2 ، دومین تلفن هوشمند قابل تاشو سامسونگ در رویداد 11 فوریه که پرچمدار این شرکت یعنی Galaxy S20 که به رسمی رونمایی خواهد شد ، معرفی کند ، این شرکت در حال تلاش برای جانشینی Galaxy Fold است که در سال گذشته رونمایی شده بوده.

گوشی Galaxy Fold 2 برخلاف Galaxy Z Flip که از نظر مفهومی و ظاهری شبیه به موتورولا جدید Razr است ، شکل دستگاه قبلی خود را حفظ خواهد کرد. براساس شایعات گذشته ، Fold 2 دارای صفحه نمایش 8 اینچی خواهد بود ، طبق گفته‌های قبلی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، شیشه فوق العاده نازک در بالای صفحه نمایش (پلاستیک مانند مدل سال گذشته نیست) و یک قلم S-Pen است.

قلب تپنده این دستگاه از چیپ اسنپدراگون 865 بهره می برد و دارای پشتیبانی 5G خواهد بود. طبق گفته توسعه دهندگان XDA ، Max Weinbach ، که اخیراً نشت‌های زیادی در رابطه با سامسونگ ارائه کرده است ، Galaxy Fold 2 در سه ماهه دوم سال - از آوریل تا ژوئن - در برخی از نقاط رونمایی می شود. هنوز مشخص نیست که بعد از رونمایی چه زمانی طول می‌کشد تا این دستگاه در فروشگاه‌ها موجود شود یا اینکه هنوز مشخص نیست که قیمت این دستگاه کهکشانی مانند خودش کهکشانی و دست‌ نیافتنی خواهد بود. مطمئناً این جزئیات در آینده فاش خواهد شد ، بنابراین با ما همراه باشید.

پیشنهاد فیسیت: گلکسی فولد سامسونگ؛ از تجربه تلخ شکست تا طمع شیرین پیروزی

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر