گلکسی M31 پرایم معرفی شد

Untitled-1.jpg

گلکسی M31 Prime سامسونگ معرفی شد. این دستگاه که عضو خانواده میان‌رده M31 است به نسبت دیگر اعضای این خانواده از سخت‌افزار نسبتا مناسبی استفاده می‌کند و با قیمت 225 دلار راهی بازار خواهد شد.

شرکت سامسونگ در همین چند مدت گذشته از اعضای دیگر این خانواده یعنی گلکسی M31 و گلکسی M31s پرده برداشته بود و در روز گذشته نیز گلکسی M31 پرایم را رونمایی کرد. این تلفن هوشمند در سه رنگ آبی و مشکی و آبی روشن با حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه با قیمت 225 دلار راهی بازار خواهد شد.

در پنل جلویی این گوشی سامسونگ یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED با کیفیت Full HD+ و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دیده می‌شود. برای تامین انرژی مصرفی این دستگاه نیز از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است و در بخش پشتی این دستگاه نیز یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

galaxy-m31-prime-1.webp
-

قلب تپنده این تلفن هوشمند سامسونگ پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ است، که به همراه اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 به کاربران عرضه خواهد شد. در کنار دوربین اصلی این دستگاه سنسور حسگر اثرانگشت قرار گرفته است که سامسونگ در اینجا از تکنولوژی جدید استفاده نکرده است.

در بسته بندی این دستگاه نیز قرار است در کنار این گوشی سامسونگ شارژر ۱۵ واتی نیز ارائه شود. ازآنجا‌که این گوشی قرار است در فروشگاه آمازون کشور هند فروخته شود، اپلیکیشن Always On آمازون برای خرید آنلاین روی گوشی نصب شده است. این اپلیکیشن دسترسی کاربران به محصولات آمازون را سریع‌تر می‌کند.

چند مدت پیش تمامی اطلاعات گلکسی M31 پریم را وب‌سایت آمازون هند فاش کرد و حالا خبر می‌رسد که آمازون برنامه‌های Amazon Shopping ،Amazon Prime Video ،Amazon Prime Music ،Kindle و Audible را روی این گوشی به صورت پیش‌فرض نصب کرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر