گلکسی M41 با باتری 6800 میلی‌آمپرساعتی رونمایی می‌شود

Untitled-1.jpg

طبقه گفته‌ها و شایعات، سامسونگ هنوز درگیر ساخت گلکسی M41 است. نکته حائز اهمیت این است که این گوشی از باتری 6800 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که باتری بسیار حجیمی به حساب می‌آید.

در روزهای گذشته خبری به بیرون درز کرد که سامسونگ دیگر نمی‌خواهد گلکسی M41 را بسازد بلکه دستگاهی جایگزین به نام گلکسی M51 قرار است راهی بازار شود. اما بدون شک سامسونگ بر روی کار خود پافشاری می‌کند به طوری که گواهی ساخت گلکسی M41 از طرف آژانس C3 را دریافت کرده است. پس در آینده نزدیک شاهد رونمایی گلکسی M41 خواهیم بود.

در وبسایت آژانس C3 گفته شده که سامسونگ برای ساخت این دستگاه باتری بسیار بزرگی را در نظر گرفته است. به گفته C3 سامسونگ قرار است باتری 6800 میلی‌آمپر ساعتی را بر روی این گوشی تعبیه کند که با باتری برخی از تبلت‌ها قابل مقایسه خواهد بود. وبسایت Safety Korea تصویری جالب از باتری کوچک شده 6800 میلی‌آمپرساعتی سامسونگ منتشر کرده که آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

gsmarena_002.jpg
-

براساس شایعاتی که تا به امروز درباره این دستگاه منتشر شده خبر صفحه‌نمایش ترد پارتی سامسونگ در گلکسی M41 در تمامی رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته است، چراکه برای اولین بار است که شرکت سامسونگ از این نمایشگر استفاده خواهد کرد.

سامسونگ چند سالی است که شرکتی با نام سامسونگ دیسپلی راه‌ اندازی کرده است تا بتوانند نیاز خود را در بخش صفحه ‌نمایش تامین کند و حتی برخی از شرکت‌های دیگر را پشتیبانی کند. بدون شک سامسونگ برای کاهش قیمت گلکسی M41 از این نمایشگر استفاده خواهد کرد. همه منتظر رونمایی از این دستگاه هستیم چراکه در رسانه‌های خبری این گوشی هوشمند به شدت داغ شده است و باید دید که سامسونگ چه قیمتی را برای آن در نظر خواهد گرفت.


اخبار مرتبط:

ویدیویی از تمامی زوایای گلکسی واچ 3 منتشر شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر