گلکسی M62 سامسونگ با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی به‌ زودی راهی بازار می‌شود

galaxy-m62.jpg

سامسونگ هر روز امپراتوری خود را بزرگ‌تر می‌کند و حالا هم تصمیم دارد تا عضو جدیدی به سری M خود اضافه کند که گلکسی M62 نام خواهد داشت و از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

حتماً شما هم روزهایی را به خاطر می‌آورید که گوشی‌های هوشمند با باتری 2000 و نهایتاً 3000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می‌شدند. این ماجرا اما چند سالی است که تغییر کرده و حتی در برخی گوشی‌ها، شاهد به کارگیری باتری‌های فوق‌‌العاده حجیمی هستیم که کاربر را از به همراه داشتن پاوربانک بی‌ نیاز می‌کند. سامسونگ هم در تولید و عرضه‌ی گوشی‌هایی با باتری پرظرفیت، یدطولایی دارد.

حالا یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-M62F/DS که احتمالاً گلکسی M62 نام خواهد داشت، در لیست تصدیق FCC ظاهر شده است که گویا از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از شارژر 25 واتی بهره خواهد برد و از طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد. ضمناً وجود جک 3.5 میلی متری هدفون هم در این گوشی تایید شده است.

برخی منابع نام گلکسی F62 را روی این گوشی قرار داده‌اند. از این رو به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم داشته باشد این گوشی را در مناطق مختلف با نام‌های مختلف عرضه کند.

گلکسی M62.jpg
-

اگرچه FCC به جز نام مدل و ظرفیت باتری و شارژر، هیچ اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات این گوشی منتشر نکرده است اما در Geekbench مشخص شده است که این گوشی (چه گلکسی M62 و چه گلکسی F62 باشد)، از پردازنده‌ی اگزینوس 9825 بهره خواهد برد و با 6 گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد. همچنین سیستم عامل آن هم اندروید 11 خواهد بود.

جالب است اشاره کنیم که در ابتدا گفته می‌شد که گلکسی M62 یک تبلت باشد اما اطلاعات جدید آن را به عنوان یک گوشی معرفی می‌کند. به هر ترتیب هنوز اطلاعات دقیق و زیادی درباره‌ی این گوشی در دست نیست اما همانطور که می‌دانید گوشی‌های سری M کیفیت ساخت بالایی دارند. بودن عدد 62 در نام این گوشی، نشان می‌دهد که با یک گوشی میانرده‌ی رو به بالا طرف هستیم. از سوی دیگر وجود باتری 7000 میلی آمپر ساعتی هم نقطه‌ی قوت دیگر گلکسی M62 است. همه‌ی این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این گوشی جذابیت بالایی داشته باشد و افراد زیادی منتظر رونمایی آن باشند.

اخبار مرتبط:

بررسی گلکسی S21 Ultra؛ ستاره‌ی 2021 سامسونگ

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

الناز

سه‌شنبه, 30 دی 1399

چرا یه همچین گوشی سنگینی باید جذاب باشه!

پاسخ

Reza

سه‌شنبه, 30 دی 1399

الان m51 هم باتریش همین طوره حتی تو دیجی کالا هم هستش

لیلا

سه‌شنبه, 30 دی 1399

خیلی خوبه حیف که توی هند اسمبل و تولید میشه اگر ویتنامش گیر بیاد که نمیااااد !!! عالی میشد

پاسخ

شسشس

سه‌شنبه, 30 دی 1399

ساموسنگ از وقتی روی باطری مانور داد که شیایومی اومد حتی روی پایین رده و... باطری قوی کار کرد وتاریخ گواه این هست از گوشی های تخم مرغی 700 میلی امپر تا گوشی های سری اس چند سال قبل که نهایت حجم باطری به زور به 3500 میلی آمپر می رسید . بعد این حجم از باتری رو بخواهند داخل یک گوشی قرار بدهند حدودا وزنی بیشتر از 220 گرم خواهند داشت و عملا بی استفاده خواهد شد به علت سنگینی

پاسخ

ثبت نظر