گلکسی رینگ سامسونگ به زودی رونمایی خواهد شد، معرفی آن در نیمه دوم سال 2024

ring.jpg

در نهایت، سامسونگ سکوت خود را شکست و در رویداد گلکسی آنپکد از محصول جدید و مرموزی به نام "حلقه هوشمند گلکسی رینگ" رونمایی کرد.

اما در آن زمان، جزئیات بیشتری درباره قابلیت‌ها و زمان عرضه این گجت پوشیدنی اعلام نشد. حالا اخبار خوشی برای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی وجود دارد؛ زیرا به نظر می‌رسد حدس‌وگمان‌های اخیر درباره زمان عرضه این محصول به حقیقت پیوسته است.

طبق اطلاعات جدید، سامسونگ حلقه هوشمند گلکسی رینگ را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد کرد. جالب اینجاست که با توجه به الگوی همیشگی سامسونگ در معرفی گجت‌های پوشیدنی، به احتمال زیاد این حلقه را در کنار نسل جدید ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۷ خواهیم دید. بنابراین می‌توان انتظار داشت که ماه جولای میزبان رونمایی رسمی از این محصول جدید باشد.

دنیل سونگ، مدیر بخش بین‌المللی پوشیدنی‌ها، اینترنت اشیاء و لوازم جانبی در سامسونگ الکترونیکس، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی لینکدین این خبر را تأیید کرد. او نوشت: "ما مفتخریم اعلام کنیم که جدیدترین محصول پوشیدنی حوزه سلامت و تندرستی خود را در نیمه دوم سال جاری معرفی خواهیم کرد."

ring samsung.jpg

یکی از دلایلی که زمان بندی اعلام شده منطقی به نظر می‌رسد، الگوی همیشگی سامسونگ در عرضه گجت‌های پوشیدنی در کنار گوشی‌های تاشو پرچمدار آن است. بر این اساس، ورود حلقه هوشمند گلکسی رینگ به بازار، مجموعه محصولات پوشیدنی سامسونگ را تکمیل خواهد کرد. همانطور که اشاره شد، زمان احتمالی رونمایی از این محصول را ماه جولای پیش‌بینی می‌کنیم.

متأسفانه هنوز اطلاعات رسمی زیادی درباره ویژگی‌های دقیق این حلقه هوشمند در دسترس نیست. با این حال، یکی از تحلیلگران بازار به عرضه آن در سه رنگ مختلف، وزن بسیار سبک و وجود تنوع در اندازه‌ها اشاره کرده است. یکی از جذابیت‌های اصلی این محصول جدید، ارائه احتمالی تمامی معیارهای سلامتی و ویژگی‌های مرتبط با تناسب اندام موجود در ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ است.

در حال حاضر، اطلاعات و تصاویر دقیقی درباره ظاهر حلقه هوشمند گلکسی رینگ در دست نداریم. با توجه به ماهیت این گجت، شاید ظاهر آن چندان با تصورات اولیه ما تفاوت نداشته باشد. به نظر می‌رسد استفاده از جنس تیتانیوم می‌تواند راه حلی مناسب برای کاهش وزن و افزایش دوام آن باشد.

اگرچه تا ماه جولای چند ماهی باقی مانده است، انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شاهد انتشار جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره این محصول باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر