رندر و تاریخ معرفی خانواده گلکسی اس ۳۰ سامسونگ فاش شد

Untitled-1.jpg

افشاگر نام آشنایی که نزدیک به شرکت سامسونگ است خبر از رونمایی گلکسی اس ۳۰ و گلکسی S30 اولترا، در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ که مصادف با اوخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه است،دارد؛ این فرد رندرهای این دو دستگاه را نیز لو داده است.

در این تصاویر منتشر شده که مربوط به گلکسی اس 30 و گلکسی اس 30 اولترا است؛ شاهد تغییراتی در طراحی ماژول دوربین اصلی هستیم.

یکی از افشاگران نزدیک به شرکت سامسونگ با نام کابری OnLeaks امروز رندرهای جدیدی را از گلکسی S30 و مدل اولترا منتشر کرده است. تغییراتی که بیشتر به چشم می‌آید در این تصاویر، ماژول دوربین اصلی است که کاملا به گوشه سمت چپ چسبیده است و سه ماژول دوربین را در خود جای داده است.

هنوز مشخص نیست که سیاست سامسونگ در نامگذاری این دستگاه چگونه خواهد بود و از نام گلکسی S21 یا S30 استفاده خواهد کرد؛ اما پیش‌بینی می‌شود فریم گلکسی S21 از جنس فلز باشد. در تصاویری که منتشر شده اگر دقت کنیم متوجه خواهیم شد که پورت USB-C در کنار دریچه اسپیکر قرار گرفته است.

Galaxy-S21-a.jpg
-

گلکسی اس 30 احتمالا با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی تخت رونمایی شود و در بالای آن نیز حفره دوربین سلفی جای گرفته است. ابعاد این تلفن هوشمند سامسونگ نیز با طول و عرض ۱۵۱.۷ در ۷۱.۲ و ضخامت ۷.۹ میلی‌متری خواهد بود که اگر ماژول دوربین را نیز حساب کنیم، ضخامت کلی گوشی به ۹ میلی متر می‌رسد.

گلکسی اس 30 اولترا نیز با نمایشگر 6.7 یا 6.9 اینچی ارائه خواهد شد؛ همان طور که در تصاویر پیداس ماژول دوربین اصلی این دستگاه نیز تغییراتی داشته است که در مدل اصلی نیز شاهد آن بودیم، در این دستگاه به دلیل استفاده بیشتر از سنسورهای دوربین این ماژول نیز بزرگ‌تر روی این موبایل تعبیه شده است که طول و عرض و ضخامت این موبایل نیز ۱۶۵.۱ در ۷۵.۶ در ۸.۹ خواهد بود.

براساس گزارشات مختلف گفته می‌شود که گلکسی اس 30 در سه مدل پایه، اولترا و پلاس رونمایی خواهد شد که البته تمامی این نام گذاری‌ها بستگی به سیاست سامسونگ که در بالا به آن اشاره کردیم دارد. سری گلکسی S30 زودتر از سری گلکسی S20 رونمایی خواهد شد و در ژانویه ۲۰۲۱ (اواسط دی تا اوایل بهمن) معرفی می‌شود.

Galaxy-S21-Ultra-c.jpg
-

البته شایعاتی نیز به گوش می‌رسد که سامسونگ قصد دارد، که یکی از مدل‌های این پرچمداران را به قلم S Pen مجهز کند. علاوه بر این سازنده کره‌ای احتمال دارد برای تأمین نمایشگرهای این سری علاوه بر سامسونگ دیسپلی از شرکت‌هایی همچون BOE استفاده کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر