گلکسی واچ 4 در سه مدل با سیستم عامل Wear OS معرفی می‌شود

گلکسی واچ 4.jpg

سامسونگ در مظر دارد تا ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 را با سیستم عامل Wear OS راهی بازار کند. این ساعت در سه مدل و در سایز‌های متفاوت عرضه خواهد شد.

سامسونگ سال‌های سال است که در زمینه‌ی تولید ساعت‌های هوشمند فعالیت دارد و این ساعت‌ها را با سیستم عامل Tizen راهی بازار می‌کند. حالا اما شایعات زیادی نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد Tizen را به طور کامل کنار گذاشته و ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 را با سیستم عامل Wear OS راهی بازار کند. البته به نظر می‌رسد که تغییرات بیشتر داخلی است و واسط کاربری One UI 3.X ظاهر این ساعت را بپوشاند. از این رو واسط کاربری این ساعت هوشمند با نسل‌های قبلی تغییری نخواهد داشت.

بنا به شایعات انتظار داریم که گلکسی واچ 4 سامسونگ به قابلیت‌های جدیدی همچون walkie-talkie هم مجهز شود. حتی ممکن است شاهد به کارگیری سنسور سنجش قند خون هم در این ساعت هوشمند باشیم.

قرار است که سه مدل از این ساعت هوشمند راهی بازار شود که کد نام یکی از این ساعت‌ها Wise خواهد بود که ظاهر کلاسیکی خواهد داشت و از بزل چرخان بهره خواهد برد. با توجه به گزارشات اخیر، این مدل از گلکسی واچ 4 در دو سایز 42 و 46 میلی متری راهی بازار خواهد شد. دو مدل دیگر این ساعت هوشمند کد نام Fresh و Lucky خواهند داشت. هر دو این مدل‌ها ظاهری اسپورت داشته و حاشیه‌های اطراف نمایشگر تقریباً حذف خواهد شد. هر دو این مدل‌ها هم در دو سایز البته سایز کوچکتر نسبت به مدل قبلی، یعنی در اندازه‌های 40 و 42 میلی متری راهی بازار خواهند شد.

در اخبار گذشته، یکی از افشاگران معروف مدعی شده بود که گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 در سه ماهه‌ی دوم سال 2021 معرفی خواهند شد اما این اتفاق نیفتاد. حالا انتظار داریم که این ساعت‌های هوشمند در ماه جولای و در رویدادی که قرار است گوشی‌های تاشوی سامسونگ معرفی شوند، رونمایی شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر