قابلیت‌های دوربین گلکسی نوت ۲۰ فاش شد

Untitled-1.jpg

کم کم به زمان رونمایی از گلکسی نوت 20 نزدیک می‌شویم و هر روز اخبار جدید و شایعات تازه به‌گوشمان می‌رسد در تازه‌ترین شایعات منتشر شده به قابلیت‌های دوربین این دستگاه پرداخته شده که جالب‌ترین آن‌ها امکان انتخاب میکروفن برای فیلمبرداری است.

یکی ازافشاگران به‌نام MaxWinebach در اطلاعاتی که با وبسایت Sammobile به اشتراک گذاشته خبر از حالت Pro Video در دوربین گلکسی نوت 20 داده است که به کاربر اجازه می‌دهد، نوع میکروفن جلو، عقب، جلو و عقب، بلوتوث یا USB را برای فیلمبرداری انتخاب کند. این قابلیت برای کاربرانی که علاقه زیادی به ساخت ویدیو بلاگ دارند بسیار مناسب خواهد بود. در ادامه صحبت‌های این افشاگر معروف به تنطیم رزولوشن در این مد نیز اشاره‌ای شده است.

این افشاگر گفته که دوربین گلکسی نوت 20 از ابزارهای هیستوگرام و فاصله کانونی استفاده می‌کند که در فیلم‌برداری و عکس‌برداری باعث بهبود کیفیت خواهد شد. قابلیت Single Take که در گلکسی اس 20 رونمایی شده بود نیز روی این دستگاه قرار دارد که در عملکرد آن بهبود‌های زیادی حاصل شده است. در حال حاظر این قابلیت نهایت زمانی که به شما برای فیلم‌برداری می‌دهد 5 ثانیه است اما در گلکسی نوت 20 شما می‌توانید بین 5 تا 15 ثانیه از این قابلیت استفاده کنید.

وی در ادامه گفته که دوربین گلکسی نوت 20 از رزولوشن حداکثری 8K پشتیبانی می‌کند که نسبت تصویر 21:9 را دارا می‌باشد. این قابلیت باعث شده تا امکان تصویربرداری سینمایی فراهم شود و بتوانید محتوایی که با این کیفیت پخش می‌شود را در صفحه‌نمایش فوق عریض این دستگاه تماشا کنید.

قابلیت 50 برابری بزرگ‌نمایی در مدل‌هایی که از زوم 100 پشتیبانی می‌کنند در گلکسی نوت 20 وجود خواهد داشت. باید اشاره کنیم که این قابلیت در گلکسی اس 20 اولترا با حالت 30 برابری رونمایی شده بود.

مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 اوت مصادف با 15 مرداد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.


خرید گوشی گلکسی زد فلیپ

اخبار مرتبط:

تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا با رنگ برنزی توسط خود سامسونگ لو رفت

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر