سامسونگ گلکسی تب S7 و S7 پلاس معرفی شدند

Untitled-1.jpg

روز گذشته رویداد آنپکد سامسونگ برگزار شد و این شرکت از محصولات جدید خودش رونمایی کرد. در این سبد رونمایی گلکسی تب S7 و S7 پلاس که قدرتمند‌ترین تبلت‌های این شرکت کره‌ای هستند، نیز رونمایی شدند.

ساعتی پیش بالاخره انتظارات به پایان رسید و شرکت سامسونگ رویداد آنپکد خود را برگزار کرد و از گلکسی نوت 20 ، گلکسی زد فولد 2 و تبلت‌های سری S7 به همراه هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ رونمایی کرد. گلکسی تب اس 7 و اس7 پلاس تبلت‌های معرفی شده در این رویداد هستند که به جز شباهت‌هایی مانند پشتیبانی از قلم S Pen، کیبورد، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر، پردازنده یکسان و سیستم عامل اندروید ۱۰ که با هم دارند، تفاوت‌هایی نیز باهم دارند. با معرفی این تبلت‌ها همراه فیسیت باشید.

گلکسی تب S7

در ابتدا به نسخه پایه‌ این تبلت اشاره می‌کنیم که از صفحه‌نمایش 11 اینچی که با رزولوشن WQXGA و نرخ رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز استفاده ‌می‌کند که حداکثر روشنایی این نمایشگر برابر ۵۰۰ نیت است. ابعاد این تبلت برابر ۶.۳ در ۱۶۵.۳ در ۲۵۳.۸ میلی‌متر است و به پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس مجهز شده است.

gsmarena_006.jpg
-

این نسخه از تبلت سامسونگ در دو نسخه ارائه خواهد شد که به رم ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود، که کاربران می‌توانند تا حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت از کارت حافظه در کنار حافظه اصلی استفاده کنند. در پنل پشتی این تبلت یک دوربین دوگانه قرار گرفته که به سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مجهز است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی قابل ملاحظه است.

سیستم صوتی این تبلت نیز بسیار با کیفیت است و سامسونگ از ۴ اسپیکر با پشتیبانی از دالبی اتموس درنظر گرفته که توسط AKG‌ تنظیم است. فراموش نکنید که این تبلت از تکنولوژی 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

این تبلت سامسونگ از یک باتری 8000 میلی‌‌آمپرساعتی تامین نیرو می‌شود که با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی ارائه خواهد شد. سایر مشخصات این تبلت نیز پورت USB Type-C، بلوتوث ۵.۰ و سنسور اثر انگشت روی فریم است.

این تبلت در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و برنزی از تاریخ ۳۱ مرداد به فروش می‌رسد. گلکسی تب S7 برای نسخه پایه وای فای قیمتی برابر ۶۹۹ یورو دارد و نسخه پایه 5G آن با قیمت ۷۹۹ یورو فروخته می‌شود.

gsmarena_008.jpg
-

گلکسی تب S7 پلاس

به نسخه دیگر این تبلت نیز سری می‌زنیم. در تبلت گلکسی تب S7 پلاس از نمایشگر ۱۲.۴ اینچی استفاده شده است که از نوع سوپر امولد با رزولوشن +WQXGAخواهد بود، اما حداکثر روشنایی این نمایشگر برابر ۴۲۰ نیت است. ابعاد این محصول برابر ۵.۷ در ۱۸۵ در ۲۸۵ میلی‌متر بوده و وزن آن به ۵۷۵ گرم می‌رسد که نزدیک به ۷۰ گرم از مدل 5G برادر خود سنگین‌تر است.

در این تبلت از چیپست ۷ نانومتری اگزینوس ۹۹۰ با ۸ هسته پردازشی استفاده شده است که دوربین اصلی دوگانه این دستگاه از سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در این نسخه از تبلت سامسونگ نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد. این تبلت در دو نسخه که مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند ارائه خواهند شد که مشخصاتی مانند پشتیبانی از شبکه 5G، پورت USB Type-C، چهار اسپیکر و بلوتوث ۵.۰ تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد

Galaxy-Tab-S7-In-depth_main_5.jpg
-

تفاوت این نسخه نسبت به نسخه استاندارد در قسمت باتری قابل لمس خواهد بود چراکه در این تبلت از باتری ۱۰,۰۹۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده و از فناوری شارژ سریع 45 واتی برای تامین نیرو این باتری استفاده می‌شود. در این تبلت سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش انتقال پیدا کرده که قرار است این دستگاه در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و برنزی قابل سفارش باشند. قیمت این تبلت در نسخه نسخه وای فای۸۹۹ و ۹۹۹ یورو خواهد بود اما در نسخه 5G برابر با ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ یورو است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر