گیم گیر مایکرو، کنسول کلاسیک سگا رونمایی شد

Untitled-1.jpg

کنسول بازی دستی و کوچک گیم گیر مایکرو، به مناسبت تولد 60 سالگی شرکت سگا با قیمتی حدود 46 دلار رونمایی شده است.

چنین کنسول‌های دستی کوچک و کلاسیک در سال‌های اخیر از شرکت‌های نظیر نینتندو و سگا و سونی بسیار دیده‌ایم که تصمیمات این شرکت‌ها بر ادامه روند ارائه کنسول‌های کلاسیک ادامه دارد. در همین مورد، شاهد رونمایی کنسول دستی سگا بودیم. به مناسبت 30 سالگی عرضه اولین کنسول سگا، کنسول گیم گیر مایکرو (Game Gear Micro) کنسول جدید شرکت سگا معرفی شد.

در سال 1990 بود که سگا کنسول گیم گیر مایکرو را منتشر کرد که پس‌ از موفقیت حیرت‌انگیز کنسول گیم بوی (Game Boy) شرکت نینتندو بود. البته فراموش نکردیم که سگا آن موقع نتوانست موفقیت زیادی بدست آورد چراکه فروش 118 میلیون واحدی کنسول گیم بوی در مقابل فروش 10 میلیونی سگا بسیار زیاد بود، اما سگا دست از کار نکشید و به ساخت کنسول جنسیس نومد (Genesis Nomad) پرداخت اما اینبار هم فروش این محصول به 1 میلیون واحد هم نرسید.

df.jpg
-

اکنون به مناسبت تولد 60 سالگی شرکت سگا بعد از گذشت چند سال شاهد رونمایی دوباره از کنسول قدیمی آپدیت شده این شرکت هستیم که در ابعاد بسیار کوچکی ارائه شده است. این کنسول در چهار رنگ زرد، قرمز، آبی و مشکی به فروش خواهد رفت، از تاریخ 6 اکتبر 2020 یعنی 15 مهرماه 1399 فروش این کنسول در ژاپن شروع می‌شود. قیمت این کنسول 46 دلار اعلام شده که هر کدامیک از این رنگ‌ها بازی مخصوص به خود را دارد. که درمیان آن‌ها آثار معروفی مثل سونیک (Sonic the Hedghog) هم به‌چشم می‌خورند.

این کنسول با دو باتری نیم قلم کار خود را شروع خواهد کرد اما مشخص نیست که چه زمانی این کنسول در بازار خارج از ژاپن دیده شود البته کاربران می‌توانند به کمک درگاه USB این دستگاه را شارژ کنند که یک قابلیت به حساب می‌آید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: affstat.adro.co

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر