کارگردان روایی بازی Gears of War به استودیو سانتا مونیکا پیوست

ghjfghjthjrj.jpg

«بانی جین» (Bonnie Jean) با تجربه قبلی در سری بازی‌های Gears of War به تازگی به عنوان کارگردان روایت به استودیو «سانتا مونیکا» (Santa Monica Studio) پیوسته است. به نظر می‌رسد این استودیو قصد دارد یک بازی جدید از سری محبوب «خدایان جنگ» (God of War) را توسعه دهد.

به گزارش خبرگزاری wccftech، «بانی جین» این اطلاعات را در حساب توییتر خود منتشر کرده است. قبلاً، «جین» به عنوان طراح روایت در بازی‌های Gears 4 و Gears 5 در استودیو The Coalition مشغول به کار بوده و پس از آن به عنوان کارگردان روایتی به استودیو سانتا مونیکا پیوسته است.

bonnie-jean-mah-and-kratos-from-god-of-war-ragnarok

همچنین، «بانی جین» تجربه کوتاهی به عنوان نویسنده ارشد در بازی استراتژیکی Age of Empires IV را نیز دارد. انتقال یک کارمند از شرکت «مایکروسافت» به «سونی» می‌تواند یک حرکت جالب باشد. هنوز مشخص نیست که «بانی جین» قرار است به کدام پروژه‌های روایتی راهبری کند، اما احتمالاً این پروژه ارتباطی با مجموعه بازی‌های God of War دارد (زیرا او در یکی از توییت‌هایش عکس کریتوس را به اشتراک گذاشته است). این پروژه ممکن است به بسته‌الحاقی داستانی بازی God of War: Ragnarok نیز مرتبط باشد.

استودیو Santa Monica در حال حاضر به‌صورت همزمان بر روی چند پروژه کار می‌کند. یکی از این پروژه‌ها سال‌هاست توسط «کوری بارلوگ» (Cory Barlog) در دست ساخت است. با این حال، موفقیت دو بازی جدید God of War باعث شده تا امکان ساخت قسمت بعدی این سری بیشتر شود. بازی God of War Ragnarok سال گذشته به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) منتشر شد و مانند نسخه‌های قبلی، توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر