پوکو M6 پرو معرفی شد؛ گوشی اقتصادی ۲۰۲۴ از شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز.

pocox6.jpg

پوکو، همراه با گوشی‌های سری X6، گوشی مقرون‌به‌صرفه جدیدی به نام پوکو M6 پرو را معرفی کرده است که از تراشه‌ی Helio G99 Ultra و نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره‌مند است.

پوکو M6 پرو به بازارهای جهانی عرضه شده و از تراشه‌ی Helio G99 Ultra استفاده می‌کند، اما از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند. سیستم‌عامل این دستگاه HyperOS است و می‌توانید آن را با حداکثر رم ۱۲ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت تهیه کنید.
نمایشگر آن از نوع OLED با وضوح Full HD Plus و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است، همچنین لایه‌ی گوریلاگلس ۵ را بر روی خود دارد و از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز استفاده می‌کند.

پوکو ایکس 6

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پوکو M6 پرو در بریدگی مرکزی از نمایشگر قرار دارد. در بخش پشتی، دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

پوکو ام 6

پوکو M6 پرو دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات است. این گوشی همچنین گواهی IP54 را در اختیار دارد که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است. هنوز قیمت رسمی این گوشی اعلام نشده است، اما با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن، انتظار موفقیت در بازار اقتصادی را داریم.

پوکو ایکس 6

سایر ویژگی‌های پوکو M6 پرو شامل بلندگوی دوگانه، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، حسگر مادون‌قرمز و تراشه‌ی NFC نیز می‌شود. این گوشی در دو نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی در رنگهای مشکی، آبی و بنفش عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر