منتظر قابلیتی مانند تیک آبی در جیمیل باشید

جیمیل.jpg

گوگل در هفته‌های آینده به صورت آزمایشی قابلیتی مانند تیک آبی شبکه‌های اجتماعی را به جیمیل می‌آورد، که رسمی و معتبر بودن آن را نشان می‌دهد.

تیک آبی در شبکه‌های اجتماعی، نشان می‌دهد که آن حساب از سمت آن شبکه‌ی اجتماعی تایید شده است. برای نمونه اینستاگرام و توییتر مدت‌هاست که برای نمایش اینکه برخی حساب‌های پرطرفدار تایید شده و رسمی هستند، از این ویژگی استفاده می‌کنند.

حالا به نظر می‌رسد که گوگل هم قصد دارد در هفته‌های آینده چنین قابلیتی را به جیمیل بیاورد، با این تفاوت که در جیمیل قرار است لوگو برندهای معتبر به ایمیل‌های آن‌ها اضافه شود. در تصویر زیر نمونه‌ای از این قابلیت را می‌بینید. درواثع ایمیلی که از سمت وب سایت معتبر CNN ارسال شده است، لوگو CNN را به همراه دارد.

dims.jpg
-

این لوگو رسمی اما برای اضافه شدن به ایمیل، به مجوزی ویژه نیاز دارد. به این ترتیب کاربران با خیال راحت می‌توانند ایمیل‌هایی که دارای لوگو معتبر هستند را باز کنند زیرا از تایید بودن آن‌ها اطمینان خواهند داشت.

گفته می‌شود که در هفته‌های آینده، این قابلیت به صورت آزمایشی به جیمیل اضافه خواهد شد. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر