رندرها و بخشی از مشخصات گوگل پیکسل 5 فاش شد

Google-Pixel-5-اصلی.jpg

گوگل پیکسل 5، پرچمدار بعدی گوگل است که حالا رندرهایی از این گوشی به همراه بخشی از مشخصات آن فاش شده است.

مدت‌هاست که در سطح اینترنت شاهد انتشار اخبار زیادی درباره گوشی‌ گوگل پیکسل 5 هستیم. حالا ساعتی پیش شاهد انتشار رندرهایی منتسب به این گوشی به همراه بخشی از مشخصات آن بودیم. در ادامه به توضیح این مشخصات می‌پردازیم. با فیسیت همراه باشید.

مشخصات گوگل پیکسل 5

بنا به این اطلاعات حالا می‌دانیم که گوگل پیکسل 5 از نمایشگر 6 اینچی با رفرش ریت 90 هرتزی بهره خواهد برد. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون 765G به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد شد.

در پنل پشتی این گوشی شاهد به کارگیری دوربین اصلی دوگانه هستیم که دوربین ثانویه از نوع دوربین اولتراواید است. این در حالی است که در گوگل پیکسل 4 شاهد به کارگیری دوربین ثانویه از نوع تله فوتو بودیم.

گفته می‌شود که گوگل پیکسل 5 به شارژ سریع 15 واتی سیمی و شارژ بی سیم معکوس 5 واتی مجهز خواهد شد. تا به امروز شاهد شایعاتی بودیم که باتری 3080 میلی آمپر ساعتی را به این گوشی نسبت می‌داد، حالا اما اگرچه هنوز میزان ظرفیت باتری مشخص نیست اما گفته می‌شود که این شایعات هم درست نیستند. درواقع بعید به نظر می‌رسد که گوگل باز هم باتری ضعیف به کار رفته در پیکسل 4 را تکرار کند.

Google-Pixel-5.jpg
رندری از گوگل پیکسل 5 که طراحی ظاهری آن را نمایش می‌دهد -

قیمت و زمان عرضه گوگل پیکسل 5

بنا به شایعات انتظار داریم که گوگل پیکسل 5 در تاریخ 30 سپتامبر، یعنی 9 مهر ماه و در کنار مدل 5G گوشی گوگل پیکسل 4a (میانرده‌ی 349 دلاری گوگل و رقیب آیفون SE2020) معرفی شود. با این حال هنوز در خصوص قیمت این گوشی اطلاعاتی در دست نیست. اما مسئله اینجاست که تنها نقطه قوت گوگل پیکسل 5، می‌تواند قیمت آن باشید. درواقع اگر گوگل بخواهد برای پیکسل 5 قیمتی مناسب (چیزی حوالی 499 دلار) را در نظر بگیرد، بدون شک این گوشی می‌تواند نظر همه را به خود جلب کند اما اگر بخواهد این گوشی را به قیمت یک پرچمدار (حدود 1000 دلار) راهی بازار کند، نمی‌توانیم به موفقیت آن امید چندانی داشته باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر