رندرهای گوگل پیکسل 5 فاش شد

Untitled-1.jpg

در تصاویر فاش شده، شاهد طراحی گوگل پیکسل 5 هستیم که بسیار شبیه گوگل پیکسل 4 بوده و می‌توان گفت با تغییر جزیی قرار است این دستگاه را مشاهده کنیم.

امروز برای اولین بار تصاویر فاش شده پتنت جدید گوگل پیکسل 5 را در رسانه‌ها شاهد بودیم. در این تصاویر تمامی جزئیات و کلیات مربوط به پیکسل 5 را مشاهده می‌کنیم اما به طور قطع نمی‌توانیم بگوییم که ظاهر نهایی این تلفن هوشمند به‌ این شکل باشد.

در پنل پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین دوگانه و یک حسگر اثرانگشت خازنی هستیم. باید بگوییم که طراحی کلی پشت این دستگاه بسیار شبیه به پیکسل 4 یعنی سری قبلی این دستگاه است، اما تفاوت‌های وجود دارد به عنوان مثال در پیکسل 4 شاهد حسگر اثرانگشت نبودیم و فقط سیستم ‌تشخیص چهره در آن به کار برده شده بود اما در گوگل پیکسل 5 اینچنین نیست.

gsmarena_003 (1).jpg
-

در بالای صفحه نمایش این دستگاه یک دوربین سلفی حفره‌ای قرار گرفته است. به راحتی براساس اطلاعات فاش شده در فایل CAD، می‌توان ابعاد این دستگاه را شناسایی کرد. براساس گفته‌ها اندازه دقیق گوگل پیکسل پنج ۸ در ۷۰/۴ در ۱۴۴/۶میلی‌متر خواهد بود که از گوگل پیکسل 4 کوچک‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

حدودا پنج‌ماه پیش یعنی در ماه فوریه 2020 شاهد رندرهای گوگل پیکسل 5XL بودیم که در پنل پشتی شاهد یک دوربین سه‌گانه بودیم، اگر رندرهایی که امروز فاش شده‌اند که مربوط به گوگل پیکسل 5 هستند، درست باشند؛ این یک حرکت متفاوت از گوگل خواهد بود، چراکه در سری‌های قبلی شاهد تغییر در بخش دوربین موبایل‌های گوگل نبودیم.

gsmarena_002 (2).jpg
-

احتمال می‌رود که در ماه اکتبر شاهد رونمایی از گوگل پیکسل 5 باشیم. این رونمایی بسته به آن است که میان‌رده جدید گوگل به نام پیکسل 4a تا چند مدتی دیگر رونمایی شود چراکه قرار بود این میان‌رده در ماه مه رونمایی شود که هنوز این پرده‌برداری انجام نشده است. در نهایت باید گفت که هنوز اطلاعات کمی از پیکسل 5 داریم اما یکی از اطلاعات مهم مربوط به پردازنده این دستگاه است که قرار است از اسنپدراگون 765 به جال اسنپدراگون 865 استفاده شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر