کارمندان گوگل از ماه آینده فقط به صورت حضوری کار خواهند کرد

گوگل.jpg

تقریبا دو سال است که از آغاز اپیدمی کرونا می‌گذرد؛ در این مدت کارمندان بسیاری از جمله کارمندان گوگل در منطقه خلیج سان فرانسیسکو و چندین شهر دیگر به دورکاری رفتند، گوگل اعلام کرده که سرانجام در تاریخ 4 آوریل این دورکاری به اتمام خواهد رسید و کارمندان باید به دفاتر کاری خود باز گردند.

جان کیسی، معاون مزایای جهانی گوگل در ایمیلی به کارمندان این شرکت توضیح داد:

از زمانی که کارمندان کارشان را از منزل انجام می‌دادند دو سال طولانی و چالش برانگیز گذشت. اما با وجود پیشرفت‌ در روند پیشگیری و درمان، کاهش مداوم موارد ابتلا که همچنان نیز قابل مشاهده است و اقدامات ایمنی بهبود یافته‌ای که در سراسر سایت‌های منطقه خلیج خود اعمال کرده‌ایم، می‌توانیم رسما روند انتقال به شیوه کاری ترکیبی را آغاز کنیم.

گوگل-کارمند.jpg
-

کمپانی گوگل برای بازگشت کارمندان خود به محل کار رویکرد نسبتا کندی پیش گرفته و از همین رو در سال گذشته میلادی، مدیرعامل این کمپانی، طرحی برای «کار ترکیبی» ارائه کرد که در آن اکثر کارمندان می‌توانستند بخشی از هفته را در خانه و از راه دور کار کنند. حالا در ماه آوریل آینده شاهد اجرای این طرح خواهیم بود و اکثر کارمندان گوگل همچنان دو روز در هفته می‌توانند دورکاری کنند. همچنین کارمندان در صورت تمایل می‌توانند بیشتر در دفاتر کار کنند یا اگر آماده بازگشت به دفاتر نیستند، درخواست تمدید زمانی دورکاری خود را ارائه کنند.

رئیس جمهور ایالت متحده یعنی جو بایدن نیز اخیرا از کارمندان فدرال درخواست کرده تا به کار خود بازگردند و بنابراین می‌توان انتظار داشت با کاهش موارد ابتلا و محدودیت شهرها در آینده شرکت‌های بیشتری تاریخ بازگشایی دفاتر خود را اعلام کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: CNBC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر