رندرهای جدید Mate 50 جزئیات طراحی پرچم‌دار بعدی هواوی را به تصویر می‌کشد

Huawei.JPG

تصاویر و رندرهایی از هواوی میت 50 پرو منتشر شده که از فناوری XMAGE به عنوان سیستم‌ تصویر برداری جدید برای دوربین‌ها استفاده شده است که نشان از قدرت تصویر برداری این پرچمدار است.

هنوز تاریخ رسمی از سوی هواوی برای معرفی هواوی میت 50 اعلام نشده است، اما گفته شده که پرچمدار بعد این سری در حال توسعه است. حالا نیز گزارشی از هواوی‌سنترال منتشر شده که، تصاویر و رندرهایی دقیق از سری میت 50 به نمایش می‌کشد. در متن این گزارش نوشته شده که دوربین هواوی میت 50 با تکنولوژی XMAGE هیجان انگیز خواهد بود.

در رندرها می‌بینیم که صفحه‌نمایش میت ۵۰ پرو لبه‌‌های خمیده در سمت چپ و راست دارد و بریدگی عریضی برای قرارگیری حسگرهای دوربین به‌چشم می‌خورد.

در بخش پشتی این دستگاه ماژول دوربین دایره‌ای شکلی مشاهده می‌کنیم که در آن سنسور دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین پریسکوپ قرار گرفته است و اما هنوز اطلاعاتی در رابطه با این سنسورها منتشر نشده است.

Huawei.JPG
-

براساس تصاویر دوربی اصلی گرد خواهد بود و بریدگی‌های نسبتا بزرگی نیز در آن جای گرفته است. فناوری XMAGE نیز در ماژول دوربین دیده می‌شود.

از سوی دیگر، پنل پشتی دارای لبه‌هایی در سمت چپ و راست است. توجه داشته باشید که رندرهای مذکور طبق افشای اطلاعات قبلی هستند و تصاویر رسمی نیستند.

huawei-mate-50-xmage-renders-2.webp
-

براساس گزارش‌های قبل، سری میت ۵۰ هواوی از نسل جدید تراشه‌های پرچم‌دار اسنپدراگون کوالکام بهره می‌برد؛ اما پیش‌بینی می‌شود که این گوشی به دلیل موقعیت فعلی قادر به استفاده از اتصال 5G نباشد.

از سوی دیگر، سری میت ۵۰ هواوی به فناوری‌های قدرتمند دوربین مجهز خواهد شد. در گزارش‌های قبل گفته شد که هواوی به همکاری با لایکا خاتمه داده است. از این رو شرکت چندی پیش از فناوری XMAGE به‌عنوان سیستم تصویربرداری جدید دوربین برای استفاده در ‌گوشی‌های پرچم‌دار رونمایی کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: huaweicentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر