مشخصات آنر 50 Pro+ لو رفت

Honor-50-Pro.jpg

آنر در تدارک معرفی گوشی‌های جدید خود از سری Honor 50 است که حالا مشخصات قدرتمندترین عضو این خانواده با نام Honor 50 Pro+ فاش شده است. اهمیت گوشی‌های جدید آنر، به دلیل استقلال این کمپانی از هواوی و رفع تحریم‌های آن است.

آنر و محصولاتش حالا به واسطه‌ی جدا شدن از هواوی، مورد توجه‌ همه‌ی کاربران قرار دارد. آنر این بار قصد دارد از سری 40 عبور کرده و در عوض مستقیماً به سراغ گوشی‌های Honor 50 برود که احتمالاً در ماه می شاهد معرفی اعضای این خانواده باشیم. قدرتمندترین عضو این خانواده، آنر 50 پرو پلاس خواهد بود. حالا یک تیم بنچمارک به نام Master Lu مشخصات این گوشی را بدست آورده و این اطلاعات را فاش کرده است.

بنا به اطلاعات بدست آمده، این گوشی از نمایشگر 6.79 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1440p+ و رفرش ریت 120 هرتزی بهره می‌برده از HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این گوشی از واسط کاربری Magic UI 4.0 بهره می‌برد اما هنوز به صورت واضح مشخص نشده است که سرویس‌های گوگل روی آن ارائه خواهد شد یا نه. البته دلیل اصلی جدایی آنر از هواوی، رفع تحریم‌های گوناگون بود از این رو به نظر می‌رسد که چنین مشکلی را در خانواده‌ی Honor 50 شاهد نباشیم.

به هر حال قدرتمندترین عضو این خانواده، یعنی آنر 50 Pro+ از پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد. این پردازنده با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 در مدل پایه و 128 گیگابایت حافظه‌ی UFS 3.1 در مدل پایه، همراه خواهد شد.

دوربین اصلی این گوشی شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 13 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود. البته یک لنز 3D ToF هم در دوربین اصلی این گوشی جای خواهد داشت. در پنل جلویی هم دو دوربین 32 و 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین‌های سلفی ایفای نقش خواهند کرد.

همچنین گفته می‌شود که شاهد به کارگیری یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی در این گوشی خواهیم بود و اعضای این خانواده از شارژ 66 واتی سیمی و شارژ وایرلس 50 واتی پشتیبانی می‌کنند. در نهایت باید بگوییم که تا به این لحظه هیچ صحبتی درباره‌ی قیمت این گوشی‌ها نشده است اما میدانیم که اواخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد ماه شاهد رونمایی این گوشی‌ها خواهیم بود.

مشخصات فاش شده‌ی آنر 50 Pro+.jpg
مشخصات فاش شده‌ی آنر 50 Pro+ -

اخبار مرتبط:

پلن B هواوی؛ هواوی با الگوبرداری از گوگل وارد حوزه نرم افزار می‌شود

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر