آنر پلی 4 پرو؛ یک گوشی با سنسور سنجش دمای بدن

تشخیص دمای بدن با آنر پلی 4.jpg

فردا شاهد معرفی گوشی آنر پلی 4 پرو خواهیم بود. حالا یک روز قبل از رونمایی، انتشار یک ویدیو از آن نشان می‌دهد که این گوشی به سنسور تشخیص دمای بدن مجهز شده است که در شرایط فعلی و شیوع کرونا، قابلیت کاربردی است.

این روزهایی که کرونا ویروس همه‌ی دنیا را تحت تاثیر قرار داده است، هر یکی از افراد، شرکت‌ها، موسسات و... به نحوی به دنبال این مسئله هستند که به جلوگیری از شیوع این ویروس کشنده کمک کنند. آنر هم با آنر پلی 4 پرو همین هدف را دنبال می‌کند.

کمپانی آنر فردا گوشی آنر Play4 پرو را رونمایی می‌کند و از همین حالا این گوشی به دلیل گواهی‌نامه‌های متفاوتی که از پلتفرم‌هایی همچون MIT، TENAA و... دریافت کرده است، بر سر زبان‌ها افتاده است. با این وجود انتشار یک ویدیو از آنر پلی 4 پرو، حالا عطش ما را برای معرفی آن بیشتر کرده است. درواقع در این ویدیو نشان داده شده است که گوشی آنر پلی 4 پرو به سنسور سنجش حرارت مجهز شده است که می‌تواند دمای بدن و هر چیزی را اندازه بگیرد. همانطور که در ویدیو زیر می‌بینید، برای اینکه دمای بدن کاربران اندازه گیری شود، کافی است گوشی برای چند ثانیه کوتاه روی پیشانی و یا مچ دست کاربر قرار بگیرد. البته این سنسور سنجش دما تنها به بدن کاربر محدود نیست و می‌تواند دمای هر چیز دیگری را اندازه بگیرد. در این ویدیو هم این سنسور دما سنج، علاوه بر انسان، روی بستنی و گربه هم آزمایش شده است.

گذشته از این قابلیت جذاب که حتما در شرایط کنونی کاربردی خواهد بود، شایعات و اطلاعات زیادی درباره این گوشی منتشر شده است. درواقع آنر پلی 4 پرو که با کد نام OXP-AN00 شناخته می‌شود، پیشتر در گیکبنچ هم دیده شده بود. بنا به این اطلاعات، این گوشی از 8 گیگابایت رم و پردازنده کایرین بهره خواهد برد اما به مدل پردازنده اشاره نشده است. گفته می‌شود که این گوشی از سیستم عامل اندروید 10 بهره خواهد برد و به همراه رابط کاربری EMUI 10 و البته بدون تجهیز به سرویس‌های گوگل راهی بازار خواهد شد.

بنا به شایعات انتظار داریم که این گوشی به یک نمایشگر 6.57 اینچی با ابعاد 162.7 در 75.8 در 8.9 و یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی مجهز شود اما اطلاعات زیادی دیگری درباره آن در دست نیست. به هر ترتیب برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گوشی جدید آنر، باید تا فردا منتظر باشیم.

اخبار مرتبط:

آنر 8X یک نسخه فوق‌العاده ارزان‌قیمت اما مشابه آیفون XS مکس

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر