آنر X10 5G معرفی شد؛ دوربین قدرتمند و پشتیبانی از 5G

Untitled-1.jpg

دیروز و امروز روزهای شلوغ شرکت آنر بود، ساعتی پیش این شرکت گوشی جدید خود با نام X10 5G رونمایی کرد که این گوشی به دوربین قدرتمند خود می‎‌نازد.

ساعتی پیش شاهد رونمایی از آنر X10 بودیم که پیشتر شایعات زیادی را درباره این گوشی شنیده بودیم. با معرفی این گوشی همراه فیسیت باشید.

گوشی هوشمند آنر X10 با دوربین سلفی پاپ آپ

گوشی جدید آنر در پنل جلویی خود از نمایشگر 6.63 اینچی IPS LCD که نسبت تصویر 20.9 را داراست، بهره می‌برد.این نمایشگر بدون هیچ حفره ای با نرخ تازه سازی 90 هرتزی که نرخ نمونه برداری لمسی این نمایشگر 180 هرتزی می‌باشد. همان طور که گفتیم دوربین سلفی در نمایشگر قرار داده نشده و به صورت جهنده یا همان پاپ‌آپ تعبیه شده است.

قلب تپنده‌ی آنر X10 پردازنده Kirin 820 هشت هسته‌ای قرار گرفته است. نحوه پیکربندی این دستگاه 6 و 8 گیگابایت رم است و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است که در در کنار آن امکان استفاده از کارت حافظه NM نیز میسر است.

در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی RYYB سونی IMX600y با ISO 153600 بر عهده دارد این لنز قبلا در پرچمدار هواوی یعنی میت Xs به کار رفته بود. به مزیت این سنسور اگر اشاره کنیم جذب نور بیشتر و ارتقای کیفیت تصاویر در محیط های کم نور است. در کنار آن هم دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج قرار گرفته اند. تا ترکیب دوربین اصلی کامل شود.

این دوربین قابلیت‌های زیادی از جمله فیلم‌برداری 4K ، اسلوموشن 960 فریم در ثانیه فوکوس خودکار سریع، شناسایی منظره مبتنی بر AI و ارتقای کیفیت تصاویر در شب با Super Night Scene 2.0 اشاره کرد. همانطور که در بالا اشاره کردیم دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی جهنده است و از لبه بالایی دستگاه خارج می شود.

Honor-X10-design-1-1.jpg
-

یکی از ویژگی‌هایی که شرکت آنر برای این گوشی در نظر گرفته باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 22.5 استفاده و پشتیبانی می‌کند. این گوشی از روز اول به صورت پیشفرض از اندروید 10 و با رابط کاربری Magic UI 3.1 ارائه می‌شود اما از سرویس گوگل باز هم خبری نیست.

دیگر ویژگی های آنر X10 5G شامل جک هدفون ۳.۵ میلی متری، Wi-Fi 802.11a، درگاه USB-C و سنسور فیزیکی اثر انگشت در لبه کناری می شود. این گوشی در رنگ های گرادیانی آبی،نقره ای، مشکی و نارنجی تیره عرضه خواهد شد که روی آن طراحی افقی و مورب چشم نوازی نیز حک شده است.


قیمت آنر X10

نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۶۷ دلار

نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایتی: ۳۰۹ دلار

نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایتی: ۳۳۷ دلار



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر