آنر X8 5G با پردازنده اسنپدراگون 480 پلاس و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

honor 8x.JPG

کمپانی آنر اوایل سال جاری میلادی بوده که از آنر X8 4G رونمایی کرده بود. اما حالا این کمپانی چینی تصمیم گرفته تا نسخه 5G این گوشی هوشمند را راهی بازار کند. این دستگاه از نظر طراحی هیچ تفاوتی به خود ندیده، اما از نظر مشخصات داخلی، نسخه 5G تغییرات قابل‌توجهی کرده و کمی ضعیف‌تر شده است. در ادامه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت آنر 5G X8 را مرور می‌کنیم.

آنر X8

این تلفن هوشمند آنر با یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD راهی بازار خواهد شد که با پشتیبانی از وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز کیفیت خوبی را ارائه خواهد کرد. بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در پنل پشتی این دستگاه همان طراحی دوربین سه‌گانه را شاهد هستیم که سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در یک ماژول مربعی شکل جای گرفتند.

photo_2022-07-22_13-49-33.jpg
-

این نسخه از گوشی آنر با بهره‌گیری از تکنولوژی 5G با پردازنده اسنپدراگون 480 پلاس ارائه خواهد شد که همراه با آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مشاهده می‌شود. از نظر نرم‌افزاری نیز این دستگاه رابط کاربری Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می‌کند. در نهایت، آنر‌ X8 5G از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می‌کند.

به دیگر مشخصات فنی قابل ارائه آنر 8X سنسور اثر انگشت خواهد بود که با دکمه پاور یکی شده، پشتیبانی از دو سیم کارت، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌توان اشاره کرد.

photo_2022-07-22_13-49-52.jpg
-

قیمت این دستگاه هنوز مشخص نشده و به صورت رسمی گفته شده که در دو رنگ مشکی و آبی راهی بازار خواهد شد. همانطور که اشاره کردیم، نسخه 4G این دستگاه از نظر مشخصات، تفاوت‌های قابل‌توجهی دارد. به عنوان مثال، آنر‌ X8 4G از نمایشگر 6.7 اینچی 90 هرتزی بهره می‌برد. همچنین دوربین‌های آن شامل دوربین سلفی، سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، فوق عریض 5 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود.

از دیگر تغییرات آن می‌توان به چیپست اسنپدراگون 680، 6 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: digitnews

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر