آنر واچ GS 3 با بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ معرفی شد

آنر واچ.jpg

کمپانی آنر که این روزها با قدرت پیش می‌رود، به دنبال این است که تعداد ساعت‌های هوشمندش را در بازار افزایش دهد، از همین رو محصول جدیدی به نام آنر واچ GS 3 رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند با بدنه فولادی زد زنگ کم کربن 316L با ضخامت 10.5 میلی‌متر ساخته شده و 44 گرم وزن دارد. آنر قدرت نمایی کرده و این محصولش را با نمایشگر امولد و قابلیت‌های سلامتی بسیاری عرضه کرده است.

قطر نمایشگر دایره‌ای شکل این ساعت برابر 45.9 میلی‌متر است که در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و مشکی به همراه بندهای مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این ساعت هوشمند آنر به نمایشگر 1.43 اینچی امولد با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ (رزولوشن 466 در 466 پیکسل) مجهز شده که کمی بزرگتر از مدل پرو با صفحه نمایش 1.39 اینچی است.

در این ساعت هوشمند جدید آنر از ماژول PPG هشت کاناله استفاده شده تا ردیابی ضربان قلب کاربر دقت آن حداقل برابر 97 درصد باشد. این ساعت هوشمند قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون 24 ساعته نیز دارد، چرا که از Honor Health 5.0 بهره می‌برد.

Untitled-1.jpg
-

برای ردیابی فعالیت‌های کاربران در محیط‌های بیرونی، این ساعت هوشمند از قابلیت موقعیت‌یابی دو فرکانسی استفاده کرده که از 5 صورت فلکی ماهواره‌ای اصلی پشتیبانی می‌کند. این محصول در مقایسه با مجیک واچ 2، در زمینه موقعیت‌یابی تا 167 درصد دقیق‌تر است و در نصف زمان قبل، می‌تواند موقعیت کاربر را تشخیص دهد. این ساعت هوشمند آنر همچنین از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و تا 5 ATM در برابر نفوذ آب مقاوم است.

Honor-Watch-GS-3-2.jpg
-

باتری این دستگاه به گونه‌ای است که اگر عادی استفاده کنید 14 روز دوام خواهد آورد و اگر به صورت ردیابی مداوم با GPS، میزان شارژدهی‌اش به 30 ساعت کاهش می‌یابد. باید بگوییم که برای استفاده عادی و روزمره خود با پنج دقیقه به شارژ زدن دستگاه به هدف‌تان خواهید رسید. شارژ کامل باتری 451 میلی آمپر ساعتی این محصول نزدیک به یک ساعت طول می‌کشد.

این ساعت هوشمند با 4 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد و به چندین اپ مانند آلارم و تایمر به صورت پیش فرض مجهز شده است. البته امکان نصب اپ‌های شخص ثالث هم روی آن وجود دارد، هرچند با سیستم عامل Google Wear روبه‌رو نیستیم و این ساعت هوشمند سیستم عامل LiteOS را روی یک چیپست Apollo4 اجرا می‌کند.

Honor-Watch-GS-3-1.jpg
-

در حال حاضر امکان پیش خرید آنر واچ GS 3 در چین وجود دارد که در نسخه مسابقه‌ای، 205 دلار قیمت دارد. دو مدل دیگر با بند چرمی، با قیمت 235 دلار به فروش می‌رسند. هنوز اطلاعی از عرضه جهانی این محصول نداریم.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر