سری آنر X30 با نمایشگر بزرگ و چیپست‌های دیمنسیتی معرفی شدند

Untitled-1.jpg

کمپانی آنر از گوشی‌هایی با نام‌های X30i و X30 مکس به عنوان دستگاه‌های میان‌رده رونمایی کرده که این دستگاه‌ها از چیپست‌های دیمنسیتی مدیاتک و نمایشگرهای LCD بهره‌ می‌برند.

آنر X30i 5G

اولین دستگاهی که در رویداد آنلاین آنر معرفی شد، آنر X30i است که به یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح +FHDمجهز شده است. در قسمت فوقانی این دستگاه روزنه‌ای برای دوربین سلفی ایجاد شده که یک سنسور ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در پنل پشتی این دستگاه نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه قرار گرفته که در آن از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

photo_2021-10-28_14-15-34.jpg
-

در زیر کاپوت دستگاه شاهد چیپست ۵G دیمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک هستیم که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی همراه شده است. در نهایت، میان رده جدید آنر با ضخامت ۷.۴۵ میلی متری و وزن ۱۷۵ گرمی خود از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه قرار است در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای، آبی و مشکی راهی بازار شود و قیمت پایه آن از ۲۱۸ دلار برای نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آغاز می‌شود. نسخه دوم و سوم این دستگاه نیز از میزان رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی بهره می‌برد و به ترتیب با قیمت‌های 265 و 296 دلار عرضه خواهد شد.

photo_2021-10-28_14-15-32.jpg
-

آنر X30 مکس ۵G

گوشی دیگر این سری یعنی آنر X30 مکس ۵G از نمایشگر غول پیکر ۷.۰۹ اینچی با وضوح +FHD بهره می‌برد. از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی نسبت به آنر X30i می‌توان به بلندگوهای دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

آنر X30 مکس همچنین از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰ به همراه ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین اصلی دستگاه نیز ۶۴ مگاپیکسل است و یک ماژول عمق ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

photo_2021-10-28_14-15-25-1.jpg
-

این گوشی نیز در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش عرضه می‌شود و قیمت پایه آن ۳۷۵ دلار است. گزینه دیگری نیز با فضای داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت که قیمت آن ۴۲۲ دلار است. در نهایت فروش رسمی هر دو گوشی از تاریخ ۲۰ آبان آغاز خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر